Cea mai mare baza de date cunoaste greutatea, preferintele politice si planurile de vacanta ale 500 de milioane de consumatori
dateacxiominregistrariconsumatoritoyota
Acxiom este compania americana care a adunat cea mai mare baza de data despre 500 de milioane de consumatori, la nivel global. Pentru fiecare persoana exista 1.500 de indicatori, scrie New York Times.
"Acxiom priveste viata americanilor mai in amanunt decat FMI, Fiscul, Facebook sau Google. Daca esti american adult, sansele sunt mari ca Acxiom sa cunoasca date precum varsta, sexul, greutatea, inaltimea, starea civila, nivelul educational, preferinte politice, obiceiuri la cumparaturi, temeri legate de situatia gospodariei, planuri de vacanta si altele", conform publicatiei americane.
Acxiom Corporation este "uriasul tacut" al bazelor de date pentru marketing, o industrie de miliarde de dolari.
Aceasta baza de date este legala, iar datele sunt obtinute prin sondaje si alte metode asemanatoare. Printre clientii companiei sunt banci precum Wells Fargo si HSBC, producatorii auto Toyota si Ford, retaileri ca Macy's si orice alte companii care cauta o mai buna intelegere a clientilor.
Anul trecut, profitul Acxiom a ajuns la 77,26 milioane de dolari, la vanzari de 1,13 miliarde de dolari.