Dunkin' Donuts se bate cu McDonald's in produse sanatoase
dunkinmcdonald'ssandwichmic dejun
Daca se mai intreaba cineva de ce americanii sufera de obezitate severa atunci raspunsul vine chiar de la lanturile de fast-food, care se intrec de la o zi la alta in a aduce pe piata mancaruri cat mai pline de calorii, cat mai unsuroase si mai ā€˛cardiaceā€¯.
Cei de la Dunkin’ Donuts au lansat, zilele trecute, un sandwich facut din produsul lor de specialitate, gogoasa, dar au mai adaugat la el si alte „bunatati”.
Micul dejul pe care aceasta firma l-a lansat este compus dintr-un ou ochi, sunca si doua gogosi glazurate. Pe site-ul companiei se spune ca aceasta masa are doar 360 de calorii, adica are cu 60 de calorii mai mult decat Egg Muffin de la McDonald’s, potrivit Chicago Tribune.
Acest produs vine imediat dupa ce concurenta lor, adica cei de la McDonald’s a au anuntat ca lanseaza produse mai sanatoase pentru clientii sai. „Am vazut ca mancarurile dulci combinate cu cele condimentate devin tot mai apreciate la nivel de intreaga lume”, a declarat Stan Frankenthaler, vice-presedinte in cadrul Dunkin’.
”Vrem sa ii ajutam pe clientii nostri sa descopere dragostea pentru combinatii de produse dulci cu cele picante si cred ca micul dejun Glazed Donut este o metoda foarte buna pentru asa ceva”, a mai spus oficialul Dunkin’. Acesta a mai mentionat ca daca acest trend continua, companiei i-ar placea sa mai exploreze optiuni care ofera produse din aceasta categorie.