Renault premiaza valorile olimpice
renaultromaniasportjocuri olimpice
Producatorul francez de autovehicule Renault a lansat campania Ć¢ā‚¬Å¾Renault Romania cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!Ć¢ā‚¬Ā¯, prin care sa premieze oamenii cu spirit olimpic.
Renault Romania, sponsorul principal al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman la Jocurile Olimpice de la Londra, cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice, 100 de oameni obisnuiti, care se ghideaza in viata lor dupa aceleasi valori ca si olimpicii romani care ne vor reprezenta la Londra: excelenta, profesionalism si fair play.
Prin aceasta campanie, Renault isi propune sa gaseasca si sa premieze 100 de oameni care aplica spiritul olimpic in viata de zi cu zi.
Campania se desfasoara pe platforma online www.megane-olympic.ro in perioada 18 iunie -12 august 2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaste personal pe sportivii care au reprezentat Romania la Londra, in cadrul Galei de Premiere diin luna august, iar prin tragere la sorti unul dintre acestia va castiga o excursie la Londra.
Producatorul auto demonstreaza sustinerea fata de sportivii din lotul olimpic al Romaniei, prin angajamentul de a premia toti medaliatii cu aur, argint sau bronz la Jocurile olimpice de la Londra cu cate un automobil: Latitude, Mégane, Twingo.
Sub sloganul "Duce mai departe spiritul olimpic", Renault a lansat o serie limitata, Renault Mégane Olympic, personalizata cu elemente grafice specifice Olimpiadei. Pentru ca spiritul olimpic nu se regaseste numai pe terenul de sport, ci si in afara lui, Renault Mégane Olympic isi doreste sa transmita valorile olimpice si oamenilor obisnuiti.