Adevarul spus in gluma: Marile branduri, parodiate de designerul Viktor Hertz
adevarglumabranddesignerparodiefacebook
Logo-ul este un element definitoriu pentru fiecare brand. Companiile investesc milioane de dolari in imaginea lor, pentru a fi cat mai persuasive in ochii consumatorilor.
Cand un consumator se "confrunta" cu un logo, trebuie sa experimenteze o serie intreaga de emotii si ganduri. Din nefericire pentru marile corporatii, aceste emotii si ganduri nu sunt intotdeauna pozitive.
Artistul designer Viktor Hertz, de nationalitate suedeza, a "incropit" o serie de logo-uri "sincere", care ilustreaza, in mare parte, ceea ce cred oamenii cu adevarat despre marile companii.
Pentru unii, urmatoarele sigle parodiate ar putea fi amuzante. Pe altii, i-ar putea pune pe ganduri... Dumneavoastra ce parere aveti?
MySpace - Nu mai avem loc (pe piata)
Harley Davidson - Jucarii pentru adulti
Starbucks - Bomba cu zahar
Jocurile Olimpice - Banii conteaza
Disney - Filme foarte siropoase
Nokia - Tinerii nu mai vor telefoanele noastre
Apple - Imaginea costa
Facebook - Procrastinare
McDonald's - McDiabeturi
Absolut Vodka - Voma absoluta
Marlboro - Bani aruncati in vant
MTV - No comment
Nintendo - Nimic de facut
Camel - Cancer
Carlsberg - Calorii
YouTube - Videoclipuri cu pisici
Coca-Cola - Comercialism
L'Oreal - Ireal
Microsoft Windows - O sa functioneze un timp...
IMDB.com - Informatii pentru tocilari
PlayStation - Procrastinare