Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat ii costa pe manageri sa-l aduca pe Mos Craciun la birou


Cat ii costa pe manageri sa-l aduca pe Mos Craciun la birou
de la 19 Dec. 2016
Cat ii costa pe manageri sa-l aduca pe Mos Craciun la birou
Tags: mos craciun la biroupetrecere corporatepetrecere craciun

Sfarsitul de an in companii inseamna adesea rapoarte finale sau sedinte pentru obiectivele urmatorului an, dar este in acelasi timp si un moment de respiro. In luna decembrie, managerii isi aduna colegii de birou la petrecerea de Craciun si organizeaza diverse activitati, iar de multe ori, Mosul de inchiriat este si el prezent, chiar langa bradul din birou.


In ultimii ani, prezenta unui Mos Craciun sau animator la petrecerea de companie a devenit aproape obligatorie. Managerii apeleaza la actori profesionisti pentru acest rol, onorariile Mosilor fiind de cateva sute lei pe ora. Mosii impart cadouri pentru copiii angajatilor si intretin atmosfera de Sarbatoare.

Solicitarile pentru Mosii corporate incep inca din luna septembrie, cererea fiind in continua crestere. Companiile care ofera astfel de servicii se intrec in a oferi pachete de servicii cat mai interesante.

Petrecerile corporate nu se mai adreseaza strict angajatilor, ci si familiilor acestora. Companiile investesc sute de lei pentru ca Mosul corporate sa le ofere cadouri copiilor acestora, bugetul pentru ultima petrecere a anului marindu-se considerabil din 2012 pana in prezent.

“Inchirierea unui Mos Craciun pentru petrecerea corporate a devenit un adevarat trend incepand cu 2012. Companiile cheltuiesc peste 200 de lei per angajat pentru organizarea petrecerii de sfarsit de an, iar pentru o vizita-surpriza a Mosului, peste 400 de lei pe ora. Exista si companii care solicita programe de entertainment mai complexe pentru copiii salariatilor, bugetul fiind de peste 2.000 de lei per eveniment.

Anul acesta avem programate peste 70 de evenimente de tip corporate, unde suntem asteptati impreuna cu Mosul si ajutoarele sale.” explica Madalina Rapanu, manager BluParty, o companie specializata in organizarea evenimentelor pentru copii.

Cat investesc angajatorii in petrecerile de Craciun

Companiile platesc cateva mii de lei in fiecare an pentru ca petrecerea de Craciun sa fie una reusita. In functie de locatie, meniu si de activitatile dorite, reprezentantii companiilor pot achita sume cuprinse intre 2.000 si 8.000 de lei.

Pentru ca Mosul sa ii viziteze pe copiii angajatilor, costurile variaza intre 250 si 500 de lei, in functie de perioada evenimentului, durata vizitei si numarul de copii. Daca petrecerea are loc in ajunul Craciunului, tariful va creste. In aceste costuri nu sunt incluse si cadourile oferite celor mici, care sunt bugetate separat de catre angajatori.

Mosul le acorda celor mici cadouri, asculta poezii si tine un discurs

Daca acesta este insotit de ajutoarele sale harnice, atunci costurile se maresc considerabil. Pentru un animator costumat in Ren, Spiridus, Craciunita, Om de Zapada sau Elf, tariful pe ora poate varia intre 200 si 350 de lei. Acesti animatori ofera programe interactive pentru cei mici si pot organiza diverse ateliere de creatie sau chiar spectacole de improvizatie.
Cum recruteaza firmele Mosii corporate
Mosul corporate trebuie sa detina o serie de calitati pentru a-i multumi atat pe cei mici, cat si pe cei mari. Glumet, cu barba alba si o voce calda si linistitoare - sunt doar cateva dintre atributele pe care companiile care ofera acest serviciu de inchirieri le iau in calcul atunci cand recruteaza actori pentru rolul de Mos.

Castingurile pentru Mosi incep deobicei inca din luna septembrie. La mare cautare sunt barbile albe naturale, acestea fiind importante pentru stabilirea credibilitatii Mosilor in randul copiilor.

Importante sunt si carisma sau empatia. Mosii de inchiriat trebuie sa aiba experienta de lucru cu cei mici, acestia fiind deseori pusi in situatia de a gestiona chiar si 150 de copii la evenimentele companiilor cu un numar mare de angajati.
Industria de servicii corporate de Craciun, in crestere din 2012

Activitatiile pentru copii sunt foarte solicitate, fapt care determina firmele specializate in evenimente pentru copii sa creeze divizii speciale in interiorul firmei, care sa se ocupa strict de vanzarea pachetelor speciale de Craciun.

Cresterea la nivel de industrie este exponentiala, in fiecare an companiile care ofera acest tip de servicii inregistrand cresteri ale vanzarilor de peste 35% fata de anul anterior.    

Pe langa inchirierea de Mos Craciun, companiile de servicii le pun la dispozitie angajatorilor si alte servicii precum decorarea locatiei petrecerii, organizarea unor ateliere de creatie cu cei mici sau a unor spectacole tematice de Craciun.

Avantajele petrecerii de Craciun in companii

“Companiile au inceput sa puna accentul tot mai mult pe dezvoltarea relatiilor interumane si pe oferirea unor beneficii suplimentare de Craciun, separat de cele financiare.

Aceste evenimente sunt foarte apreciate de catre angajati, mai ales in contextul in care angajatorii au ocazia de a-si exprima astfel recunostinta fata de eforturile depuse de echipa pe tot parcursul anului.“ explica Madalina Rapanu.

Strategia de a-i implica si pe copiii angajatilor in activitatile de la birou este una castigatoare, mai ales in companiile medii si mari, unde salariatii au familie si varsta medie este de 35 de ani. Atat companiile din mediu privat, cat si cele de stat apeleaza la servicii specializate.

Printre industriile cu cea mai mare cerere se numara industria de banking, IT, auto, dar si FMCG sau chiar industriile creative.

Foto: Mos Craciun la o petrecere corporate


 


Editorialist Manager.ro
6 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016