Coca Cola are probleme in Germania
coca colalidlpiatavanzaridiscounteri
Problemele cu preturile de pe piata magazinelor de tip discount din Germania a facut prima victima. Cel mai mare lant de magazine de acest tip, Lidl, a luat decizia sa nu mai vanda produsele celebrului gigant american Coca Cola.
"Nu ne-am putut intelege cu Lidl asupra unui concept de marketing", a declarat un purtator de cuvant al companiei americane.
Reprezentantii companiei Lidl refuza sa comenteze pentru ca, de principiu, nu discuta politica de comert pe care o are cu partenerii de afaceri, noteaza The Local.
Expertii pietei de profil spun ca acest demers al Lidl va afecta cu siguranta vanzarile grupului Coca Cola in Germania. Lantul are peste 3.300 magazine in tara, iar in aceste zile se vor epuiza toate stocurile producatorului american din magazine.
Specialistii spun ca s-a intamplat acest lucru din cauza ca intre discounterii germani a inceput un adevarat razboi al preturilor.
Aldi, marele concurent al Lidl, a diminuat preturile la mai multe produse de baza precum cafeaua, oule, laptele pentru a putea sa ia fata concurentilor Lidl, Rewe si Netto.
Sursa citata mai scrie ca bauturile non-alcoolice joaca un rol important in aceasta lupta. Lidl a vrut sa ieftineasca produsele Coca Cola, insa compania americana nu ar fi fost de acord cu acest lucru.