GMP Group, primul grup de comunicare din Romania care implementeaza solutia ERP AD-IN-ONE
gmp groupad-in-oneeuropa centrala si de estsoftwaregrupuriagentiipublicitate
GMP Group a implementat in premiera la noi in tara AD-IN-ONE, cea mai eficienta solutie software pentru managementul integrat al agentiilor de publicitate, digital si PR de dimensiuni medii si mari. Solutia permite inlocuirea modelelor clasice de lucru, de la folosirea aplicatiilor greoaie de gestionare a traficului si inregistrare a orelor de lucru pana la multitudinea de fisiere Excel si bibliorafturi cu facturi. De asemenea, ea va spori eficienta fluxului de lucru in fiecare din agentiile grupului in care a fost implementata: GMP Advertising, GMP PR, Webstyler, Chapter 4, GO Studio si Luna9.
„Industria de comunicare lucreaza cu bugete bine dramuite de clienti, la un nivel al cerintelor si asteptarilor foarte inalt, asa ca planificarea cat mai buna a resurselor este vitala pentru un business sanatos”, spune Felix Tataru, Presedintele GMP Group. „Am realizat astfel ca avem nevoie de un instrument care sa ne ajute sa masuram corect eficienta pentru fiecare proiect in parte. AD-IN-ONE tine cont de particularitatile activitatii unei agentii si, astfel, ne ajuta mult si in relatia cu clientul. Putem raporta mai usor si exact gradul de incarcare a echipelor cu care un client lucreaza, astfel incat sa-si planifice mai usor proiectele de comunicare. In acest fel dorim sa crestem calitatea serviciilor oferite clientilor in conditiile unor bugete de comunicare limitate", a mai mentionat acesta.
Bazat pe o interfata IBM prietenoasa, intuitiva si usor de folosit, AD-IN-ONE permite planificarea si monitorizarea incarcarii fiecarui departament dintr-o agentie. In acelasi timp, solutia ofera o perspectiva clara asupra modului in care fiecare persoana isi aloca timpul intre diverse tipuri de proiecte. Mai mult decat atat, sistemul usureaza si fluidizeaza activitatea financiara datorita alertelor care atrag atentia asupra depasirilor de buget, proiectelor nefacturate la client sau a lipsei facturilor de la furnizori. Pentru ca tot fluxul de lucru dintr-o agentie trece prin AD-IN-ONE, acesta devine o platforma de coordonare a documentatiei cerute de proiecte, platforma care permite extragerea a diverse tipuri de rapoarte, evidentierea la zi a etapei din procesul de implementare la care se afla fiecare proiect precum si situatia financiara a acestuia.
“Timp de mai multe luni am facut o cercetare detaliata a peste 15 solutii software de management a agentiilor de comunicare existente in Romania si alte tari din Uniunea Europeana. Am analizat oferte comerciale si documentatii tehnice, am participat la prezentari, am vazut variante demo. In final, am ales AD-IN-ONE pentru ca este cel mai performant software pentru nevoile actuale si viitoare ale grupului GMP si are cel mai bun raport calitate – pret”, a declarat Florian Filat, Project manager AD-IN-ONE din partea grupului GMP.
Implementarea AD-IN-ONE presupune achizitionarea de licente, instalarea de noi servere si integrarea cu sistemul contabil existent, dar este complet personalizabil, se implementeaza rapid si poate fi utilizat imediat. Solutia a fost adaptata strict la activitatea si fluxul de lucru al fiecarei agentii din grupul GMP si, in numai doua luni de la semnarea contractului, a fost complet functionala, pentru ca, in urmatoarea luna, software-ul sa fie operational pentru toti cei 120 de angajati direct implicati in procesele operationale.
“Suntem foarte bucurosi ca am inceput cooperarea cu GMP Group. Credem ca piata de advertising romaneasca este foarte atractiva, in crestere si din multe puncte de vedere similara cu alte piete pe care activam in Europa Centrala si de Est. Obiectivul nostru este sa oferim sisteme cuprinzatoare agentiilor din Romania, care sa le permita sa devina mai eficiente si sa se concentreze pe partea creativa a business-ului lor”, a declarat Libor Cerny, Managing Director al AD-IN-ONE.
In prezent, AD-IN-ONE este disponibil in mai multe limbi si a fost deja implementat de mari grupuri de agentii de publicitate multinationale sau independente din Europa sau Asia. Mai multe informatii despre software si testimoniale din partea agentiilor puteti accesa la adresa: www.ad-in-one.com .