Vanzarile realizate in cele 138 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul Hornbach Holding AG, Hornbach Baumarkt AG, in Europa, au inregistrat o crestere usoara, de 0,6%, la 3,020 milioane euro. Din aceasta, vanzari in valoare de 1,741 milioane euro (plus 0,7%) au fost obtinute in Germania, iar restul de 1,279 milioane euro (plus 0,6%) pe celelalte piete din Europa.
„Asa cum am anticipat, Hornbach a resimtit in al doilea semestru al anului financiar efectele recesiunii si neincrederii cauzate la nivel european de criza datoriilor. Consumul s-a redus puternic pe durata anului 2012 in multe tari europene. La aceasta s-au adaugat restrangerile din sectorul constructiilor si imobiliar. Cu toate acestea, magazinele din Germania au mentinut in intervalul 2012/2013 nivelul record din anul precedent, sporindu-si cota de piata”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Holding AG.
Acesta a subliniat ca, din cifrele la nivel intern si extern rezulta ca magazinele Hornbach sunt mai bine pozitionate decat concurenta atunci cand conjunctura economica este defavorabila.
„Suntem increzatori in viitor, deoarece necesarul de constructii si renovari este foarte mare in tarile in care ne desfasuram activitatea. Suntem foarte bine pozitionati in domeniul eficientizarii energetice datorita sortimentului diversificat de produse de calitate, serviciilor de consultanta si filosofiei noastre de proiect“, a incheiat acesta.
In Romania, Hornbach este prezent inca din 2007 si dispune de cinci magazine de materiale de constructii si gradinarit cu o suprafata totala de peste 77.000 metri patrati, avand 635 de angajati.