"Suntem incantati ca am atras alaturi de noi in acest demers o serie de investitori precum Dragos Nicolaescu, Marian Popa si Matei Dumitrescu, astfel incat fiecare participant la accelerator va putea pitchui la sfarsitul programului pentru o investitie de 5.000 euro. E foarte important pentru antreprenori ca pe langa cunostintele dobandite in cadrul workshop-urilor sa le putem oferi resursele financiare si suportul unor "business angels" pentru a investi in continuare in dezvoltarea afacerii lor cu impact social", a declarat Vlad Craioveanu, Manager de proiect si co-fondator The HUB Bucharest.
Pe parcursul celor 60 de zile, acceleratorul isi propune sa ajute 25 de antreprenori in a-si dezvolta afacerile sociale indiferent ca se afla la stadiul de idee, s-au lansat deja pe piata ori isi doresc extinderea operatiunilor, iar la final, in cadrul unei sesiuni de pitching, sa intalneasca potentiali investitori.
Pentru sustinerea workshopurilor din cadrul "60 days challenge" sunt deja confirmati Patrick van der Pijl (Business Models Inc.), Stefan Teodorescu (Ursus Breweries Romania), Andreea Teodorescu (Strategis), Florin Stoleriu (Sales Advisor), Mihaela Teleman (Accountes), Mirela Rosu (avocat), Andrei Rosca si Alex Negrea (Spada), Marius Tudosiei (Bacania Veche). Printre temele abordate se vor regasi dezvoltarea unui model de afaceri, fiscalitate si suport juridic, marketing si pozitionare, management financiar, relatiile cu clientii, comunicare etc.
Pentru informatii suplimentare, vizitati
http://bucharest.the-hub.net/60-days-challenge.
Programul este sustinut de partenerii media Manager.ro, Wall-Street.ro, RomaniaPozitiva.ro, CSRmedia.ro, StiriONG.ro, 9AM.ro, BusinessDays.ro.