Kalashnikov estimeaza o pierdere de 50 milioane de dolari pentru 2013
kalashnikovak47informatiirusiasteven seagaljoint venture
Pierderea financiara a producatorului pistolului-mitraliera Kalashnikov estimeaza ca in 2013 a pierdut 1,7 miliarde ruble (50 milioane dolari), a anuntat vineri compania.
"Potrivit estimarilor initiale, pierderile din 2013 se situeaza la 1,7 miliarde ruble", a declarat noul director general al companiei, Alexei Krivoruchko.
Krivoruchko, care a cumparat 49% din Kalashnikov Concern, a preluat sefia companiei in data de 31 ianuarie.
Krivoruchko este un manager abil, dar va trebui sa transforme Kalashnikov intr-o entitate profitabila, care sa devina principalul furnizor de arme rusesti peste hotare, pana in 2020.
Managerul a declarat ca Kalashnikov se va concentra asupra reducerii costurilor de productie si a majorarii vanzarilor, prin revizuirea procesului de productie si un marketing global agresiv.
Potrivit acestuia, Kalashnikov Concern, care a fost infiintat in 2013 in urma fuziunii fabricii de arme Izhmash si a altor companii din domeniul apararii, este afectat de o anumita ineficienta a operatiunilor.
"In prezent, doar 26% dintre angajati lucreaza in productie si echipa de management este uriasa", a spus Krivoruchko.
Potrivit acestuia, compania a inceput sa intreprinda pasii necesari depasirii crizei.
Kalashnikov a semnat in ianuarie 2014 un contract cu o firma americana, care va vinde anual 200.000 de arme catre clientii din SUA si Canada. Totodata, compania se afla in tratative cu o firma din India si ar putea incheia un joint venture, in vederea productie de arme de calibru mic.
Ca parte din strategia sa de promovare, Kalashnikov l-ar putea angaja pe veteranul filmelor de actiune Steven Seagal, ca "ambasador international" al brandului respectiv. Informatia a fost vehiculata de compania de stat Rostech, care detine 51% din Kalashnikov Concern.