Nissan va sponsoriza Liga Campionilor
nissanliga campioniloraudientesponsorizare
Grupul japonez Nissan va sponsoriza, in urmatoarele patru sezoane, Liga Campionilor la fotbal, cu scopul de a-si creste notorietatea in Europa, unde vrea sa devina numarul unu in topul constructorilor asiatici de automobile.
Nissan, la care Renault detine cea mai mare participatie, nu a facut publica valoarea contractului, dar a recunoscut ca este cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa.
"Cresterea europeana este importanta pentru Nissan si credem ca am gasit in UEFA partenerul ideal pentru a ne ajuta sa ne realizam obiectivul de a deveni primul constructor asiatic de automobile in Europa pana in anul 2016", a declarat Bastien Schupp, vicepresedinte de marketing la Nissan Europe, citat de Agerpres.
Liga Campionilor atrage o audienta cumulata de peste 4 miliarde de telespectatori in fiecare an.
Potrivit Nissan, acordul vizeaza si Supercupa Europei.
Directorul de marketing al UEFA Events, Guy-Laurent Epstein, s-a declarat incantat ca Nissan devine sponsor oficial.
Anul trecut, Nissan a vandut 5,1 milioane de vehicule, dintre care 640.000 in Europa, inclusiv in Rusia, reprezentand o cota de piata de 3,8%.
Compania detine o uzina in orasul britanic Sunderland, unde produce peste 500.000 de masini pe an.