Veniturile UPC Romania, in scadere cu 9,7%
upc romaniatelefonieinternetcablusatelit
Veniturile companiei de comunicatii prin cablu, UPC Romania, au scazut in primul semestru cu 9,7%, ajungand la 66 de milioane de dolari. In trimestrul al doilea, declinul inregistrat a fost de 12,8%, ajungand la 32,6 milioane de dolari, pentru veniturile calculate in dolari.
In timpul anului trecut, veniturile inregistrate de UPC Romania au scazut cu 2,7%, ajungand la 143,5 milioane de dolari, in timp ce pentru veniturile calculate in lei, UPC Romania a remarcat o crestere de 4,5%, care a ajuns in semestrul doi la 122 de milioane de lei.
Numarul de abonamente al companiei de comunicatii prin cablu a crescut cu 17.600, ajungand in prezent la 1,665 milioane de abonati, potrivit raportului financiar realizat de Liberty Global.
In timp ce numarul abonatilor a crescut pe cablu digital, internet si telefonie, a scazut pe segmentul de cablu analog. Cea mai mare crestere a fost inregistrata pentru abonatii HD, care au depasit 35.000 in iunie, iar partea de televiziune prin satelit a ajuns la 287.000 in prezent, de la 282.800 in decembrie anul trecut.
Operatorul telecom a inregistrat in trimestrul al doilea o majorare a numarului de clienti atat pentru operatiunile de internet cat si pentru cele de telefonie, cu 9.600, respectiv 6.300. In iunie, numarul de clienti de internet era de 306.400, iar cel pentru telefonie fixa de 206.600. UPC avea in Romania in decembrie 281.300 de clienti de internet si 184.100 clienti de telefonie.
"Internetul este segmentul de piata cu cel mai mare potential de crestere si in 2012, iar compania continua sa investeasca in reteaua de date pentru a extinde zona de acoperire Fiber Power", potrivit UPC Romania.
UPC ofera servicii Fiber Power 60 si 120Mbps catre aproape 75.000 de clienti, reprezentand 25% din totalul clientilor de internet, in timp ce 47.000 de clienti sunt abonati la solutia de internet wireless.