Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Americanii incep sa-si aleaga telefoanele mobile in functie de pret

Americanii incep sa-si aleaga telefoanele mobile in functie de pret
Americanii incep sa-si aleaga telefoanele mobile in functie de pret Tags: americaprettelefoane mobilehandset-uriperformantestudii

Consumatorii americani spun tot mai des ca pretul reprezinta principala problema, atunci cand aleg sa-si cumpere un smartphone; ei incearca sa inteleaga diferentele de performante intre handset-uri.

"De-a lungul ultimilor trei ani, dispozitivele mobile wireless s-au concentrat asupra tehnologiei si functiilor avansate, pentru a se diferentia; in ultima vreme, pretul a devenit un factor-cheie in vederea alegerii unui smartphone", a declarat Kirk Parsons, director JD Power.
 
Studiul JD Power arata ca 21% dintre detinatorii de smartphone-uri spun ca pretul este esential, cand isi aleg un anumit dispozitiv (in crestere de la 13% - 2011).
 
In timp ce 35% dintre consumatori spun ca functiile primeaza, atunci cand cumpara un smartphone, acest procent a scazut fata de 2011, cand 57% dintre acestia "pariau" pe functiile tehnologice.
 
Motivele achizitiei au un impact asupra satisfactiei clientului si a loialitatii sale pe viitor. Alegerea unui smartphone in functie de pret genereaza o satisfactie mai redusa (808 din 1.000 de puncte). Cei care isi aleg smartphone-urile in functie de performante sunt mai satisfacuti de gadget-urile lor (860 din 1.000 de puncte). 
 
In 2014, pretul mediu de achizitie in cazul smartphone-urilor a crescut si consumatorii nu vor beneficia de foarte multe reduceri. In medie, proprietarii de smartphone-uri indica faptul ca dispozitivul lor costa 202 dolari (2014) versus un pret de 174 dolari (2011). 
 
52% dintre detinatorii de smartphone-uri au beneficiat de un discount la achizitie (2014), fata de 60% (2011).
 
In SUA, cea mai mare satisfactie in privinta dispozitivelor mobile achizitionate este inregistrata in randul utilizatorilor AT&T (844 puncte), urmat de Sprint (839 puncte), T-Mobile (835 puncte) si Verizon Wireless (829 puncte). 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement