Bulgaria ia fata Romaniei in privinta brandului turistic
romaniabulgariataratopbrandturism
Bulgaria se afla pe locul 23 in Europa in ce priveste atractia pentru brandul de turism, depasind Romania, potrivit unui studiu bazat pe cautarile turistilor pe Internet.
O agentie din capitala Spaniei, Madrid, Bloom Consulting, a realizat un clasament al felului in care tarile isi promoveaza prezenta online ca destinatii turistice si locuri de facut afaceri, scrie Novinite.
Acest studiu utilizeaza un algoritm special care are rolul de a stabili cat de bine se pozitioneaza o tara europeana fata de investitorii straini.
In plus, algoritmul stabileste si care tara foloseste mai bine factori precum intrarile nete de investitii straine directe si cresterea investitiilor, mediul de afaceri, strategia brandului de tara, site-urile oficiale si promovarea pe retelele de socializare online.
In acest top, pe primele cinci locuri, in Europa, in anul 2014, se afla Spania, Germania, Franta, Marea Britanie si Italia, care inregistreaza impreuna mai mult de 50 la suta din veniturile din turism, pentru zona Uniunii Europene, conform sursei citate.
Austria si Elvetia sunt pe locurile 6 si 7 in ce priveste un brand turistic foarte popular si puternic, urmate de Grecia, Olanda si Portugalia. Bulgaria se afla pe pozitia a 23-a, iar Romania o urmeaza in clasament.