Caravana 100% barbat, 100% tata ajunge la Braila
100% barbat 100% tatacampanie de constientizarecursuri de pregatireconcurs facebookcofinantatori
Prima campanie de constientizare privind beneficiile implicarii tatalui in viata copilului a ajuns in judetul Braila si se va deplasa in mai multe localitati in cursul zilei de duminica.
Specialistii in materie de educatie le vor prezenta parintilor cum poate fi dezvoltata relatia tata-copil si ce beneficii aduce aceasta.
Expertii utilizeaza la cursurile de pregatire manuale de calificare si de specializare create de ei. "Persoanele care participa la cursuri primesc diplome acreditate de Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscute de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului", a informat asistentul de proiect, Diana Bojin.
Conceptul pe care a fost creata caravana este educatia timpurie, intrucat fiecare copil este diferit, iar abilitatile trebuie descoperite de parinti.
"Noi ii invatam pe parinti sa descopere abilitatile specifice ale copilului pentru a interactiona in mod placut si educativ cu acesta. Duminica va avea loc si finalizarea concursului prin care este aleasa o fotografie care prezinta un tata alaturi de copilul sau. Castigatorul va avea posibilitatea sa fie impreuna cu copilul sau pe panotajul din oras, care acum este gol si asteapta poza unui tata impreuna cu copilul sau", a declarat coordonatorul de comunicare din cadrul proiectului, Violeta Vijulie.
Campania propune un concurs la nivel national. Tatii trebuie sa posteze pe pagina de Facebook "100% barbat, 100% tata" o fotografie in care sa fie alaturi de copiii lor. Cele mai emotionante fotografii vor fi premiate, iar tatii si copiii lor vor beneficia in mod gratuit de o tabara de educatie timpurie.
Campania face parte din proiectul "Mai multe centre de ingrijire pentru copilul tau, mai multe oportunitati de angajare pentru tine", derulat de Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti. Fondul Social European este cofinantator al campaniei, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013.