Noua sticla pare mai usor de ridicat si strategia reinventarii tine de eforturile PepsiCo de a-si revigora vanzarile.
PepsiCo Inc, cu sediul in Purchase, New York, incearca, de ceva vreme, sa revitalizeze brandul, dupa ce in anii recenti a pierdut cota de piata in fata rivalilor de la Coca-Cola.
Andrea Foote, purtatoare de cuvant a Pepsi, a declarat ca reinventarea sticlei de 0,5 litri face parte din actualizarea de marketing a companiei. Noua sticla de Pepsi va fi disponibila incepand cu luna aprilie. Aceeasi forma va fi utilizata si in cazul sticlelor de 450ml, care sunt mai rare, precum si la Diet Pepsi, Pepsi Max si Pepsi Next.
Foote a precizat ca inlocuirea sticlelor vechi de Pepsi cu cele noi va dura circa doi ani; sticla actuala de Pepsi a fost introdusa in anul 1996.
"Tehnicienii trebuie sa mearga la toate fabricile PepsiCo pentru a modifica liniile de asamblare", a mai spus Foote. Noile sticle vor aparea mai intai in New York, apoi in California si Florida.
Coca-Cola, care are sediul in Atlanta, precizeaza ca sticlele sale de 0,5l au aparut mai intai in SUA, in 1993. De-a lungul anilor, au suferit mici modificari de design. In ciuda eforturilor PepsiCo, vanzarile de bauturi ale Pepsi au scazut cu 4% in America de Nord, la nivelul anului trecut. Astfel, discutam despre o scadere cu 4% pe piata sucurilor carbogazoase si 3% pe cea a bauturilor non-carbogazoase, potrivit SEC.
PepsiCo detine numeroase branduri, precum chips-urile Frito-Lay, Gatorade, Quaker Oats si Tropicana. Razboiul comercial dintre Coca-Cola si Pepsi ramane unul traditional, desfasurat pe fronturi diferite.