Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata
de Manager.ro la 24 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
ghidsupravietuireericssonviata profesionalaproiectediploma

Din ce in ce mai mult, angajatii au nevoie ca locurile de munca sa le ofere si o satisfactie interioara mai profunda, iar angajatorii trebuie sa gaseasca noi moduri prin care sa-i motiveze pe acestia sa ramana la locul de munca. Tehnologiile digitale si mobile ajung sa fie folosite in tot mai multe arii ale societatii si a vietii profesionale sau personale, influentand modul de lucru al fiecaruia si organizarea muncii. In noul studiu "Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata", Ericsson Networked Society Lab a analizat aceste schimbari si a incercat sa inteleaga care sunt cele mai importante tendinte.

„Ne-am dorit sa vedem ce reguli noi trebuie sa urmeze angajatii si angajatorii intr-o societate din ce in ce mai conectata”, a declarat Mikael Eriksson Björling, expert in analiza comportamentului consumatorilor la Ericsson.

„Astfel, ne-am intalnit cu multe companii, experti in resurse umane si experti de business pentru a vedea cum este organizata munca angajatilor. Credem ca tehnologia va sta la baza transformarii mediului de lucru, iar pentru noi este important sa descoperim noi oportunitati si sa luam parte la aceasta transformare”, a mai adaugat acesta. 


Studiul analizeaza noul mediu de afaceri ca un mediu competitiv, in care exista din ce in ce mai putine pozitii sigure si in care intelegerea si adaptarea la schimbari este cruciala. 

„Ghidul de supravietuire pentru o viata profesionala conectata” traseaza cateva reguli importante pentru modul in care pot angajatorii si angajatii se pot adapta pentru a supravietui acestui nou mediu de lucru. 

Cum poti avea succes ca angajator:

Regula nr. 1: O misiune credibila si bazata pe valori – Din ce in ce mai mult, oamenii simt nevoia ca locurile de munca sa le ofere si o satisfactie interioara mai profunda. Isi doresc ca angajatorii sa le ofere raspunsuri la motivele pentru care organizatia exista. Aceste tendinte reprezinta o schimbare importanta, deoarece valorile si obiectivele personale devin mai importante decat banii, titulaturile si sarcinile de serviciu.

Regula nr. 2: O cultura organizationala deschisa si democratica – Cresterea importantei unei culturi organizationale care sa uneasca angajatii unei companii si sa-i faca sa lucreze impreuna mai bine va fi un semn al vietii profesionale de viitor. Angajatii isi vor dezvolta retelele de conexiuni profesionale si isi vor defini metodele de lucru pe baza propriilor experiente si preferinte.

Regula nr. 3: Mai putine granite organizationale – Intr-o epoca in care munca se poate desfasura oriunde, oricand, conceptul de birou trebuie redefinit. Biroul va fi un loc destinat schimbului de idei, construit pentru a optimiza calitatea interactiunii ce are loc in cadrul sau. Angajatii se asteapta ca mediul lor de lucru sa fie adaptat nevoilor individuale.

Cum poti avea succes ca angajat:

Regula nr. 1: Aptitudini relevante – Angajatii trebuie sa dobandeasca un set nou de aptitudini pentru a ramane relevanti pentru piata muncii. Piata muncii este in permanenta schimbare, iar o diploma deja nu mai este suficienta pentru a reusi. 

Regula nr. 2: Marketing personal – Devine din ce in ce mai important si modul in care angajatii stiu sa-si descrie si promoveze aptitudinile personale si profesionale intr-un mod convingator. Viitorii angajati pot initia proiecte si crea micro-hub-uri, pot vinde intr-un mod convingator propria contributie la un proces specific si sunt manageri talentati ai propriului brand. 

Regula nr. 3: Mereu in cautare de ceva mai bun – Viata profesionala nu va mai insemna doar a fi multumit cu un serviciu sigur si usor. Cei care vor avea succes in acest mediu de lucru nou vor trebui sa fie mereu atenti la alte oportunitati care le-ar putea aduce mai multe provocari si satisfactii. Tot mai multi angajati vor deveni constant activi pe retelele de recrutare si vor fi mereu la curent cu posturile noi disponibile pe piata.

Intregul studiu este disponibil la adresa: http://www.ericsson.com/working-life/wp-content/uploads/sites/2/2014/02/Ericsson-Working-Life-Survival-guide.pdf

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x