Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata

Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata
de la 24 Mar. 2014
Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata Tags: ghidsupravietuireericssonviata profesionalaproiectediploma

Din ce in ce mai mult, angajatii au nevoie ca locurile de munca sa le ofere si o satisfactie interioara mai profunda, iar angajatorii trebuie sa gaseasca noi moduri prin care sa-i motiveze pe acestia sa ramana la locul de munca. Tehnologiile digitale si mobile ajung sa fie folosite in tot mai multe arii ale societatii si a vietii profesionale sau personale, influentand modul de lucru al fiecaruia si organizarea muncii. In noul studiu "Ghid de supravietuire pentru o viata profesionala conectata", Ericsson Networked Society Lab a analizat aceste schimbari si a incercat sa inteleaga care sunt cele mai importante tendinte.


„Ne-am dorit sa vedem ce reguli noi trebuie sa urmeze angajatii si angajatorii intr-o societate din ce in ce mai conectata”, a declarat Mikael Eriksson Björling, expert in analiza comportamentului consumatorilor la Ericsson.

„Astfel, ne-am intalnit cu multe companii, experti in resurse umane si experti de business pentru a vedea cum este organizata munca angajatilor. Credem ca tehnologia va sta la baza transformarii mediului de lucru, iar pentru noi este important sa descoperim noi oportunitati si sa luam parte la aceasta transformare”, a mai adaugat acesta. 


Studiul analizeaza noul mediu de afaceri ca un mediu competitiv, in care exista din ce in ce mai putine pozitii sigure si in care intelegerea si adaptarea la schimbari este cruciala. 

„Ghidul de supravietuire pentru o viata profesionala conectata” traseaza cateva reguli importante pentru modul in care pot angajatorii si angajatii se pot adapta pentru a supravietui acestui nou mediu de lucru. 

Cum poti avea succes ca angajator:

Regula nr. 1: O misiune credibila si bazata pe valori – Din ce in ce mai mult, oamenii simt nevoia ca locurile de munca sa le ofere si o satisfactie interioara mai profunda. Isi doresc ca angajatorii sa le ofere raspunsuri la motivele pentru care organizatia exista. Aceste tendinte reprezinta o schimbare importanta, deoarece valorile si obiectivele personale devin mai importante decat banii, titulaturile si sarcinile de serviciu.

Regula nr. 2: O cultura organizationala deschisa si democratica – Cresterea importantei unei culturi organizationale care sa uneasca angajatii unei companii si sa-i faca sa lucreze impreuna mai bine va fi un semn al vietii profesionale de viitor. Angajatii isi vor dezvolta retelele de conexiuni profesionale si isi vor defini metodele de lucru pe baza propriilor experiente si preferinte.

Regula nr. 3: Mai putine granite organizationale – Intr-o epoca in care munca se poate desfasura oriunde, oricand, conceptul de birou trebuie redefinit. Biroul va fi un loc destinat schimbului de idei, construit pentru a optimiza calitatea interactiunii ce are loc in cadrul sau. Angajatii se asteapta ca mediul lor de lucru sa fie adaptat nevoilor individuale.

Cum poti avea succes ca angajat:

Regula nr. 1: Aptitudini relevante – Angajatii trebuie sa dobandeasca un set nou de aptitudini pentru a ramane relevanti pentru piata muncii. Piata muncii este in permanenta schimbare, iar o diploma deja nu mai este suficienta pentru a reusi. 

Regula nr. 2: Marketing personal – Devine din ce in ce mai important si modul in care angajatii stiu sa-si descrie si promoveze aptitudinile personale si profesionale intr-un mod convingator. Viitorii angajati pot initia proiecte si crea micro-hub-uri, pot vinde intr-un mod convingator propria contributie la un proces specific si sunt manageri talentati ai propriului brand. 

Regula nr. 3: Mereu in cautare de ceva mai bun – Viata profesionala nu va mai insemna doar a fi multumit cu un serviciu sigur si usor. Cei care vor avea succes in acest mediu de lucru nou vor trebui sa fie mereu atenti la alte oportunitati care le-ar putea aduce mai multe provocari si satisfactii. Tot mai multi angajati vor deveni constant activi pe retelele de recrutare si vor fi mereu la curent cu posturile noi disponibile pe piata.

Intregul studiu este disponibil la adresa: http://www.ericsson.com/working-life/wp-content/uploads/sites/2/2014/02/Ericsson-Working-Life-Survival-guide.pdf


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement