Guvernul vrea sa aduca Dunarea la Bucuresti. Proiectul va fi realizat printr-un parteneriat public-privat

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Guvernul vrea sa aduca Dunarea la Bucuresti. Proiectul va fi realizat printr-un parteneriat public-privat Guvernul vrea sa aduca Dunarea la Bucuresti. Proiectul va fi realizat printr-un parteneriat public-privat
de Manager.ro la 27 Apr. 2011
Urmareste-ne pe Google News
dunarebucurestiproiectcanal dunare bucuresticanal dunare marea neagraguvernparteneriat public privat

Alaturi de Casa Poporului, in perioda comunista se mai nascuse un vis grandios. Conducatorul suprem isi dorea cu ardoare sa aduca Dunarea la Bucuresti. Lucrarile au inceput in 1984, imediat dupa finalizarea canalului Dunare-Marea Neagra, dar istoria a schimbat cursul lucrurilor si a pus proiectul pe lista de asteptare. Pana acum.

Guvernul Romaniei si-a propus sa finalizeze  proiectul de construire a canalului Dunare-Bucuresti prin dezvoltarea unui parteneriat-public privat. Obiectivul a fost inclus pe lista de investitii prezentata astazi de catre premierul Emil Boc.
„Sunt doua proiecte dezvoltate in parteneriat cu Ministerul Transporturilor. Primul proiect este Canalul Dunare - Bucuresti, care trebuie, practic, sa fie finalizat, un proiect cu implicatii multiple, de navigabilitate, turistice, economice, irigatii si care a fost abandonat, dar a carui valoare nu trebuie uitata. Cele doua ministere (Ministerul Transporturilor si Ministerului Dezvoltarii Regionale, n.r.) au primit mandat din partea guvernului pentru a asigura realizarea acestui obiectiv important de investitii pentru Romania, repet, cu multiple sarcini si cu valente multifunctionale: navigatie, turism, irigatii si nu numai”, a precizat premierul la finalul sedintei de Guvern de astazi.
Canalul Dunare-Bucuresti a fost gandit pentru a face posibil transportul naval intre Capitala si Marea Neagra prin intermediul Dunarii. Potrivit estimarilor, partea de canal deja realizata este de 70% din intregul proiect, insa mai are nevoie de imbunatatiri, fiind in paragina de 20 de ani.  

Canalul este proiectat sa aiba o lungime de 73 km si o latime de 80 m, patru ecluze si trei porturi, doua la Bucuresti (langa comuna 1 Decembrie-pe Arges si la Glina-pe raul Dambovita) si altul la Oltenita.

Potrivit unor estimari, pentru finalizarea lucrarilor ar fi nevoie de 450 de milioane de euro.

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x