Heineken ii trimite pe turisti in aventura vietii lor
heinekenbucurestibereoraseaventurijfk
Heineken doreste "sa te cinsteasca"; pentru a beneficia de aceasta aventura, trebuie sa invarti "ruleta plecarilor".
In cadrul unei campanii excelente de marketing, brandul global de bere Heineken nu le cumpara bautorilor de bere un rand din partea casei, ci ii trimite intr-o calatorie fabuloasa in locuri pe care nu le-au vizitat niciodata.
Pentru a sustine campania, Heineken a instalat o tabela de plecari in Terminalul 8 de pe Aeroportul JFK, saptamana trecuta, si le ofera pasagerilor sansa de a pleca intr-o "excursie exotica" (n.a., vedeti fotografia cu "Bucuresti, ROMANIA"), in jurul lumii.
Care este farmecul campaniei Heineken? Ei bine, nu poti sa iti alegi destinatia si trebuie sa pleci imediat in orasul respectiv.
"Ruleta Plecarilor" presupune ca oficialii de la Heineken sa stea pe aeroportul JFK si sa caute turisti aventurieri, dornici sa isi anuleze itinerariul prestabilit pentru a se imbarca intr-o aventura necunoscuta.
Turistii care vor sa isi incerce norocul apasa un buton, ca intr-un joc, pentru a dezvalui destinatia necunoscuta.
Artificiul de publicitate a fost gandit astfel incat sa promoveze campania "Dropped", un adevarat serial in care patru barbati sunt trimisi in orase diferite ale lumii si se confrunta cu unele provocari, in fata camerelor de luat vederi. Putem sa le spunem altceva decat... "NOROC!"?