Koyos.ro a inregistrat peste 6.000 de comenzi de Black Friday 2012
koyos.roblack fridayblack friday 2012vinerea neagrainvestitiidana iorga
KOYOS.ro anunta rezultatele campaniei Black Friday din acest an, zi in care interesul pentru reducerile oferite s-a remarcat prin cresterea exponentiala a numarului de vizitatori pe site-ul magazinului online si a numarului de comenzi inregistrate.
Anticipand o crestere substantiala a numarului de romani interesati de reduceri, KOYOS.ro a suplimentat numarul serverelor si a facut fata cu succes valului de vizitatori din ziua de Black Friday si cea anterioara, avand cel mai mic down-time dintre magazinele IT de pe piata - de doar 7 minute. Site-ul a inregistrat si un numar record de vizite pe toata durata campaniei Black Friday, avand 500.000 de vizitatori si aproximativ 2,5 milioane de pagini vizitate.
"De Black Friday, am inregistrat comenzi de 20 de ori mai multe fata de o zi obisnuita si ne pare rau ca am putut onora doar 85% din acestea. Vrem sa ne revansam fata de toti clientii care nu au mai putut beneficia de comenzi si pregatim pentru acestia vouchere cu discount ce vor putea fi folosite toata luna decembrie", a declarat Dana Iorga, director general Koyos.ro.
Numarul comenzilor de Black Friday s-a ridicat la peste 6.000, cele mai dorite produse fiind laptopurile, telefoanele mobile si produsele pentru baie, acestea din urma fiind in premiera in Black Friday. Pana la ora acestui comunicat KOYOS.ro a onorat aproximativ 85% din comenzi, iar reprezentantii magazinului online pregatesc cate un voucher cu discount pentru toti clientii ale caror comenzi nu au putut fi onorate.
"Promotia de Black Friday ne-a aratat inca o data cat de importanta este investitia in IT, pe care ne-am concentrat inca de la lansarea site-ului. Astfel, vom continua dezvoltarile menite sa imbunatateasca logistica si sa asigure o experienta a clientului din ce in ce mai buna (viteza de navigare, un search mai bun etc). In plus, ne dorim sa extindem si portofoliul de produse in perioada urmatoare, asa incat clientii nostri sa beneficieze de cele mai bune produse de pe piata, la preturi competive.", a mai spus Dana Iorga.