Ca multe alte companii globale, Nike s-a confruntat cu economia fluctuanta din Europa si o incetinire a ritmului de crestere in China. Nike a incercat sa-si reduca inventarul in China si a venit cu oferte noi, pentru a se adapta gusturilor in schimbare ale consumatorilor chinezi. De asemenea, Nike s-a concentrat asupra cresterii inregistrate in America de Nord, vanzand produsele mai neprofitabile ale unor branduri precum Umbro, pentru a insista asupra celor proprii.
Compania a precizat ca a obtinut un profit de 668 milioane dolari, 76 centi/actiune, in cele trei luni incheiate la 31 mai 2013, comparativ cu profitul din anul anterior, de 549 milioane dolari sau 60 centi/actiune.
Veniturile Nike au crescut cu 7%, la 6,7 miliarde dolari, de la 6,24 miliarde dolari. Analistii estimau ca Nike va obtine un venit de 6,63 miliarde dolari.
In cel de-al patrulea trimestru, veniturile companiei din brandul Nike s-a majorat cu 8%; americanii au inregistrat o crestere in toate regiunile, cu exceptia Europei de Vest si a Chinei. Veniturile brandului Nike au fost mai mari in zona pantofilor sport, a echipamentelor pentru baschet si cele de fitness pentru femei si barbati, fapt ce a compensat vanzarile mai slabe din zona echipamentelor sportive, a celor destinate sporturilor extreme si fotbalului.
Inventarul Nike a crescut cu 7% de la an la an. Comenzile pe termen lung au crescut cu 8%, in trimestrul amintit.
Actiunile Nike au crescut cu peste 3% sau 1,98 dolari, la 64,30 dolari. Rezultatele trimestriale au fost prezentate dupa inchiderea pietei. Actiunile s-au tranzactionat in marja 42,55 dolari-66,07 dolari in ultimele 52 de saptamani.