Realitatea din institutiile medicale private. Studiu de Mystery Shopping

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Realitatea din institutiile medicale private. Studiu de Mystery Shopping Realitatea din institutiile medicale private. Studiu de Mystery Shopping
de Manager.ro la 11 Ian. 2012
Urmareste-ne pe Google News
institutii medicaleclinicimystery shoppingvoichita business solutionsrentrop & stratonanaliza

Pentru a oferi un serviciu exceptional, trebuie sa asculti pacientul cu atentie si rabdare, sa discuti despre nevoile individuale ale acestuia si sa-i oferi empatie, indiferent daca ne raportam la un medic, la un operator din call center sau receptie.

Un studiu de mystery calling realizat de VBS, Voichita Business Solutions, la principalele clinici medicale private, a relevat ca doar in 50% din cazuri "pacientii misteriosi" au fost intampinati la capatul celalalt al firului de telefon pe un ton cald.

Acest studiu de mystery shopping, numit in unele surse "tehnica pacientului misterios sau anonim", a fost realizat intre 3 - 9 ianuarie in 11 unitati medicale private din Capitala si a incercat sa ilustreze toate elementele ce contribuie la satisfactia pacientului, cu ocazia primei interactiuni telefonice.

Fiecare pacient trebuie sa beneficieze de o solutie personalizata nevoilor sale. Personalul trebuie sa fie amabil si rabdator. Din nefericire, realitatea din clinicile romanesti "are putine bile albe la acest capitol". In aproape 70% din cazuri, operatorii din call center nu au pus toate intrebarile pentru a determina nevoile pacientilor.


Nici unul dintre cei 22 de operatori de call center evaluati nu a mentionat in timpul convorbirii macar un beneficiu oferit de compania la care lucreaza, in fata concurentei. La categoria "lipsuri", putem incadra si situatia in care un operator a uitat sa-i spuna pacientului la ce spital trebuie sa vina si numele doctorului la care a fost programat.

RELATIA CU CLIENTII trebuie sa fie una exceptionala, mai ales in cazul clinicilor. Pacientul apeleaza la serviciile medicilor cu cea mai mare incredere si investeste bani in sanatatea sa.

In perioada urmatoare, VBS pregateste o analiza de mystery shopping pentru evaluarea complexa privind interactiunea cu medicul si asistenta in clinicile medicale private din ROMANIA.

Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton a demarat, la randul sau, o cercetare privind preferintele MANAGERILOR referitoare la serviciile medicale si a clinicilor frecventate de acestia. Aflati mai multe detalii aici!


Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x