Starbucks isi creste vanzarile, prin lupta cu McDonald's si KFC
starbucksmc donald'skfcvanzariclienti
Celebrul lant de cafenele Starbucks intentioneaza sa includa in meniu produse de tip fast-food. Compania isi propune ca localul sa fie asociat si cu un pranz luat in graba, nu numai cu aroma cafelei.
Lantul american de cafenele vrea sa isi creasca vanzarile prin diversificarea meniului cu mancare de tip fast-food, intentionand sa atraga mai multi clienti, mai ales dupa-amiaza si seara, relateaza USA Today.
Planul de extindere a survenit dupa ce, in luna aprilie, Starbucks a scos la vanzare o noua serie de sandvisuri si salate.
Directorul financiar de la Starbucks, Troy Alstead, a precizat ca una din trei cumparaturi din Statele Unite se refera la mancare, cei mai mari consumatori fiind adolescentii, al caror numar a crescut substantial in ultimii ani.
Introducerea produselor de tip fast-food va majora vanzarile, cu atat mai mult cu cat firma a cumparat recent lantul de patiserii La Boulange.
Troy Alstead a adaugat ca Starbucks lucreaza la un program care sa-i convinga pe clienti sa isi cumpere si ceva de mancare alaturi de celebra cafea.
In plus, produse mai gustoase si mai diverse ar putea atrage noi consmatori, a mai mentionat acesta.
Compania vrea sa isi creasca veniturile prin fast-food, dupa modelul lanturilor McDonald's si Burger King, care au inceput sa ofere specialitati din cafea din ce in ce mai diversificate.