Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vom merge cu metroul pe tronsonul Raul Doamnei-Eroilor 2 din 2016

Vom merge cu metroul pe tronsonul Raul Doamnei-Eroilor 2 din 2016
de la 20 Aug. 2013
Vom merge cu metroul pe tronsonul Raul Doamnei-Eroilor 2 din 2016 Tags: metrorexmetrouraul doamneiinvestitiibugetfinantaridepou

In data de 28 martie 2011, ca urmare emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor, a demarat executia viitoarelor statii ale Magistralei 5 de metrou "Drumul Taberei -Pantelimon", pe sectiunea Raul Doamnei - Eroilor 2, inclusiv Depoul si Statia Valea Ialomitei.

Desi in primul trimestru al anului in curs ritmul lucrarilor a fost ajustat conform prevederilor Legii Bugetului de Stat nr. 5/2013, in urma eforturilor depuse de Metrorex - prin Ministerul Transporturilor s-a obtinut o suplimentare de fonduri - incluzand compania pentru prima data in randul beneficiarilor Programului Operational Sectorial –“Transport” si reusindu-se astfel mentinerea lucrarilor intr-un ritm sustinut. 
 
Inceputul lunii septembrie - pornirea utilajelor de sapat tunele In perioada imediat urmatoare (inceputul lunii septembrie), se preconizeaza pornirea celor doua utilaje de executat tunele si se estimeaza ca la inceputul anului 2015 structura statiilor si tunelelor va fi gata. Urmeaza lucrarile de montare a caii de rulare, cele de automatizari si finisajele. 
 
Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei - Eroilor 2 este inceputul anului 2016. 
 
In acest moment pe santierele deschise se lucreaza intens, stadiul lucrarilor pe statii se prezinta astfel: Statia Academia Militara (cea mai avansata din punct de vedere al executiei, intrucat de aici vor fi lansate cele doua utilaje de excavat tunele - TBM-uri), este realizata in proportie de 75%. Lucrarile de baza ce se executa in acest moment sunt: turnarea peretilor-caseta la primul nivel de la suprafata si pregatirile finale pentru lansarea TBM-urilor (Tunnel Boring Machine). 
 
Statia Orizont - realizata in proportie de 40% - se executa turnarea ultimei portiuni din planseul superior urmand sa inceapa excavarea sub planseu pentru executia urmatorului nivel. 
 
Statia Favorit - realizata in proportie de 50% - este excavat primul nivel de la suprafata - vestibul - si se toarna placa peste urmatorul nivel - peron - urmand ca si excavarea acestui ultim nivel sa inceapa in urmatoarele saptamani. Trebuie specificat ca activitatea la aceste statii a fost mai intensa intrucat ele se afla pe drumul critic si de executia lor depinde demararea executiei tunelelor. 
 
Statia Tudor Vladimirescu (Drumul Taberei 34) este finalizat planseul superior si a inceput excavarea urmatorului nivel. 
 
Statia Sergiu Celibidache (Parc Drumul Taberei) se executa incinta de pereti mulati, realizata in proportie de 40%. 
 
Statia Romancierilor se executa prima etapa din planseul superior.
 
Statia Valea Argesului (Brancusi) se executa planseul superior - penultima etapa - si urmeaza sa inceapa excavarea urmatorului nivel. 
 
Statia Raul Doamnei, se lucreaza la incinta de pereti mulati, executata in proportie de 40% si la devieri retele edilitare. 
 
Statia Eroilor 2 se lucreaza la devieri de retele edilitare. 
 
Statia si Depoul Valea Ialomitei se lucreaza intens pe toate planurile (devieri de retele edilitare, pereti mulati, montare grinzi prefabricate, turnare plansee, excavari), stadiul fizic fiind situat la 50%.   
 
"Suma alocata pentru anul in curs, pana la aceasta data a fost in valoare de 250.000 mii lei. Fata de aceasta suma alocata initial, la ultima rectificare bugetara fondurile alocate proiectului Magistrala 5, Drumul Taberei-Pantelimon, Tronsonul Drumul Taberei - Universitate au fost suplimentate cu suma de 250.000 mii lei. Pentru anul 2014 estimarile sumelor, in limitele impuse prin scrisoarea cadru a Ministerului Finantelor Publice, sunt in valoare de aproximativ 300.000 mii lei.  Acest proiect este finantat din fonduri structurale nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial –“Transport”, informeaza Metrorex. 

foto: bucuresti.tourneo.ro 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement