Ce a descoperit NASA pe suprafata Soarelui

de la 11 Mai. 2014
Ce a descoperit NASA pe suprafata Soarelui
Tags: nasasonda spatialaluminaterra

O sonda spatiala a NASA a realizat o descoperire care i-am impresionat pe astronomi. Sonda spatiala a gasit o gaura intunecata, care are forma unui patrat, situata in partea exterioara a astrului ceresc.

Aceasta zona neagra de pe suprafata astrului solar a fost capturata de NASA cu ajutorul sondei Solar Dynamics Observatory (SDO).

NASA a surprins imagini surprinzatoare ale Soarelui, in perioada 5-7 mai, potrivit datelor publicate de Space.

Expertii au anuntat ca patratul de culoare neagra, cunoscut sub numele de "gaura coronala", este acea zona unde vantul solar izbucneste in afara Soarelui cu viteze foarte mari.

NASA a anuntat ca in interiorul acestei "gauri coronale" se pot observa mai multe benzi din lumina putrenica, in momentul in care bucati de plasma fierbinte ale campului magnetic al Soarelui sunt aruncate deasupra suprafetei astrului ceresc.

Potrivit Space, cercetatorii de la NASA au explicat ca din cauza departarii Soarelui de Terra "sunt putine sanse ca vantul solar sa aiba vreun impact asupra Pamantului".

Sonda spatiala Solar Dynamics Observatory este numai unul dintre aparatele cele mai sofisticate ale NASA care cerceteaza in prezent Soarele si situatia meteorologica din jurul Pamantului.

Expertii sustin ca anul trecut, Soarele a avut intensitatea maxima a activitatii sale din cadrul ciclului de 11 ani al astrului ceresc.

7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019

7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"