Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri
Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri
de Magda Florea la 21 Apr. 2018
Urmareste-ne pe Google News
intalnire de afaceritop treibusinessorganizare birou

Intalnirile de afaceri sunt motorul companiei tale. Succesul sau esecul lor vor avea un impact direct asupra cifrelor business-ului tau. Dincolo de strategiile de negociere si cunostintele in domeniu, la o intalnire de afaceri trebuie sa fii atent si la cele mai mici detalii: aspectul biroului.

Te-ai gandit vreodata cat de mult vorbesc despre tine obiectele din jurul tau? Acestea spun adevarate povesti persoanelor care le privesc si, e important sa stii sa te folosesti de acest lucru, pentru a-ti crea un avantaj, nu un dezavantaj.

Ai o intalnire de afaceri si iti astepti partenerul la birou. Ai pregatit totul in cel mai mic detaliu. Stii ce iti doresti de la aceasta intalnire, cum sa abordezi problema si esti foarte sigur pe reusita. Totusi, partenerul tau s-ar putea sa nu se lase "manipulat" de aparente, si sa vrea sa te cunoasca mai in profunzime. Asa ca, fii atent la lucrurile pe care le ai pe birou.

Iata cele trei obiecte ce nu ar trebui sa fie pe biroul tau, la o intalnire de afaceri:


1. Fotografii mult prea ... personale

Cu totii avem fotografii in birou. Fie cu persoanele dragi, fie cu noi insine imortalizati in momente fericite. Este o adevarata relaxare sa le privim in zilele stresante, lungi si obositoare, insa nu cred ca ti-ai dori ca partenerul tau de afaceri sa dea ochii cu fotografia ta cand savurezi un cocktail in hamac, vara, la mare. 

2. Obiecte inutile, dezordonate

Ordinea pe care o expui pe masa ta de lucru ii poate sugera partenerului tau de business, cat de atent si organizat esti. Ai grija ca biroul tau sa fie curat, iar obiectele strict necesare sa fie asezate in ordine. Evita sa agolomerezi spatiul si renunta la lucrurile care nu iti sunt de folos. 

3. Telefonul 

Este indicat sa discuti afaceri fara sa ai telefonul la vedere. De preferat, el are si sonorul oprit, pentru a nu-ti distrage atentia. De asemenea, evita sa iti verifici telefonul in timpul discutiilor, deoarece ai putea parea dezinteresat de subiect.

Citeste si: Trei replici pe care sa nu le spui niciodata sefului tau
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Examenul de presedinte
Analize

Examenul de presedinte

today02 Mai. 2025
Motive mai putin evidente pentru care instanta de judecata poate anula o concediere disciplinara
Companii

Motive mai putin evidente pentru care instanta de judecata poate anula o concediere disciplinara

today02 Mai. 2025
1 mai la romani inseamna mici, bere si hore
Ultima ora

1 mai la romani inseamna mici, bere si hore

today01 Mai. 2025
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Astazi in istorie

1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim

today01 Mai. 2025
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Afla...

Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari

today01 Mai. 2025
Ce sarbatorim de fapt, pe 1 mai?
Cultura generala

Ce sarbatorim de fapt, pe 1 mai?

today01 Mai. 2025
Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025
Stiri IT 2025, Tehnologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025

today30 Apr. 2025
ANAF verifica romanii care lucreaza in IT! S-a descoperit ca unii se folosesc de PFA-uri si anumite coduri CAEN ca sa plateasca taxe mai mici!
Economie

ANAF verifica romanii care lucreaza in IT! S-a descoperit ca unii se folosesc de PFA-uri si anumite coduri CAEN ca sa plateasca taxe mai mici!

today30 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x