Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri
Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri
de Magda Florea la 21 Apr. 2018
Urmareste-ne pe Google News
intalnire de afaceritop treibusinessorganizare birou

Intalnirile de afaceri sunt motorul companiei tale. Succesul sau esecul lor vor avea un impact direct asupra cifrelor business-ului tau. Dincolo de strategiile de negociere si cunostintele in domeniu, la o intalnire de afaceri trebuie sa fii atent si la cele mai mici detalii: aspectul biroului.

Te-ai gandit vreodata cat de mult vorbesc despre tine obiectele din jurul tau? Acestea spun adevarate povesti persoanelor care le privesc si, e important sa stii sa te folosesti de acest lucru, pentru a-ti crea un avantaj, nu un dezavantaj.

Ai o intalnire de afaceri si iti astepti partenerul la birou. Ai pregatit totul in cel mai mic detaliu. Stii ce iti doresti de la aceasta intalnire, cum sa abordezi problema si esti foarte sigur pe reusita. Totusi, partenerul tau s-ar putea sa nu se lase "manipulat" de aparente, si sa vrea sa te cunoasca mai in profunzime. Asa ca, fii atent la lucrurile pe care le ai pe birou.

Iata cele trei obiecte ce nu ar trebui sa fie pe biroul tau, la o intalnire de afaceri:


1. Fotografii mult prea ... personale

Cu totii avem fotografii in birou. Fie cu persoanele dragi, fie cu noi insine imortalizati in momente fericite. Este o adevarata relaxare sa le privim in zilele stresante, lungi si obositoare, insa nu cred ca ti-ai dori ca partenerul tau de afaceri sa dea ochii cu fotografia ta cand savurezi un cocktail in hamac, vara, la mare. 

2. Obiecte inutile, dezordonate

Ordinea pe care o expui pe masa ta de lucru ii poate sugera partenerului tau de business, cat de atent si organizat esti. Ai grija ca biroul tau sa fie curat, iar obiectele strict necesare sa fie asezate in ordine. Evita sa agolomerezi spatiul si renunta la lucrurile care nu iti sunt de folos. 

3. Telefonul 

Este indicat sa discuti afaceri fara sa ai telefonul la vedere. De preferat, el are si sonorul oprit, pentru a nu-ti distrage atentia. De asemenea, evita sa iti verifici telefonul in timpul discutiilor, deoarece ai putea parea dezinteresat de subiect.

Citeste si: Trei replici pe care sa nu le spui niciodata sefului tau
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie...

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x