8 greseli costisitoare pe care le facem, atunci cand avem un site
greselisiteutilitateproiectimaginisondaje
Nu va obositi sa mentineti un site, daca faceti urmatoarele greseli. Utilitatea lui este puternic estompata. Cand proiectati sau reproiectati un site, nu uitati de cele mai fundamentale reguli (care sunt si cel mai des predispuse omisiunii).
Site-ul tau nu se vede bine pe telefon.
Universul mobil insumeaza astazi 12% din traficul global de internet si se dezvolta mult mai rapid decat desktop-urile. Daca site-ul tau nu este prezent intr-o versiune mobila pe smartphone-urile utilizatorilor, o sa pierzi o oportunitate uriasa de afirmare.
Site-ul tau contine prea multe elemente flash.
Animatia flash este intr-adevar necesara, dar nu abuzati de ea.
Ati supraoptimizat cautarea.
S-ar putea sa fii tentat sa incarci site-ul tau cu multe cuvinte cheie si alte linkuri, dar cel mai probabil te vei confrunta cu un cosmar "SEO". Daca aceste informatii te sufoca, vor ucide si motorul de cautare.
Continutul tau este plictisitor.
Tu ai citi o informatie fada, fara substanta? Include multe imagini, grafice, tabele, videoclipuri, sondaje, fisiere pentru descarcare sau alte forme de interactivitate, astfel incat vizitatorii sa aiba de unde alege si sa ramana pe site.
Ai uitat sa le ceri utilizatorilor sa iti urmeze indicatiile
Daca site-ul tau are menirea de a-i convinge pe utilizatori sa viziteze anumite pagini, sa cumpere anumite produse si servicii, sa genereze trafic, asigura-te ca le-ai atras atentia, ca iti urmeaza indicatiile.
Ai omis sau "ingropat" in paginile site-ului datele tale de contact.
De cate ori nu ai vizitat un site si cand ai vrut sa il contactezi pe proprietar, ai descoperit ca trebuie sa completezi un formular? Ai devenit suspicios in legatura cu natura acelei companii? Asigura-te ca pui la dispozitie toate informatiile necesare utilizatorilor.
Ai omis continutul referitor la retelele de socializare sau instrumentele care fac o paralela intre site-ul tau si Facebook, Twitter, LinkedIn etc.
Unii spun ca daca nu esti pe Facebook, nu existi. Aceasta este o afirmatie deplasata. Totusi, are si un sambure de adevar, in conditiile in care activezi in mediul online. Daca nu iti actualizezi informatiile de pe Facebook, Twitter, YouTube etc, utilizatorii vor migra spre alte site-uri, mai cuprinzatoare.
Nu te-ai inregistrat in directoarele locale de cautare.
Daca afacerea ta se desfasoara preponderent la nivel local, profita de directoarele locale, precum Google+ Local, Yahoo Local, Yelp etc.