Industria de call center-uri: Salarii de peste 1.400 euro pentru cei care cunosc limbile nordice si olandeza

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Industria de call center-uri: Salarii de peste 1.400 euro pentru cei care cunosc limbile nordice si olandeza Industria de call center-uri: Salarii de peste 1.400 euro pentru cei care cunosc limbile nordice si olandeza
de Manager.ro la 21 Oct. 2013
Urmareste-ne pe Google News
industriacall-centeroutsourcingsolutiisomajeconomie

Cele mai mari salarii ca incepatori (pozitii de entry level) in industria de call center din Romania le primesc vorbitorii de limbi nordice sau de olandeza: pentru acesti angajati, retributiile de start se situeaza, in medie, intre 1.450-1.900 Euro brut pe luna, in functie de toate abilitatile solicitate pentru fiecare post in parte, arata o analiza realizata de compania americana CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania. In topul celor care au cele mai avantajoase salarii din call centere se afla, de asemenea, vorbitorii de germana, portugheza sau limbi central-europene, cu o medie de 850-1.200 Euro brut pe luna.

"Salariile acordate angajatilor care cunosc limbile straine mentionate anterior ajung la acele niveluri in primul rand intrucat vorbitorii respectivi sunt greu de gasit pe piata muncii, iar noi avem cereri pe aceste segmente din partea companiilor-clienti pentru care furnizam serviciile de outsourcing. In plus, in general solicitam acelorasi angajati inclusiv dezvoltarea unui anumit set de competente suplimentare (cel mai adesea tehnice), pe baza trainingurilor sustinute in firma impreuna cu companiile beneficiare; desigur ca ajungem astfel la un profil de angajat care trebuie retribuit pe masura", a precizat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania.
 
Companiile care doresc sa isi externalizeze o serie de servicii (precum suportul tehnic, relatiile cu consumatorii, vanzarile etc) devin clienti ai call centerelor, astfel incat pe functiunile mentionate lucreaza angajati care trebuie sa interactioneze cu persoane din intreaga lume. Angajarea vorbitorilor de limba germana pune cele mai mari probleme, intrucat standardele solicitate ca si cunoastere a limbii vorbite sunt foarte ridicate si trebuie sa fie completate de diferite aptitudini tehnice, asa incat selectia este foarte riguroasa. Cunoscatorii de poloneza, ceha, olandeza si suedeza sunt, de asemenea, in topul candidatilor greu de gasit pe piata muncii.
 
Ca si numar de angajati, call centerele au cel mai mare numar de posturi pentru vorbitorii de romana, engleza, franceza, germana si italiana. "Pentru proiectele pe limba romana, unde nu sunt solicitate competente tehnice avansate, salariile din call centere se situeaza in jurul salariului mediu pe economie si- conform performantelor fiecarui angajat- veniturile cresc adesea cu 20-30%, in functie de bonificatii. In ceea ce priveste limba engleza, media salariala se situeaza intre 450 - 750 Euro brut pe luna, in functie de proiect, tipul de call center, competentele tehnice ale angajatului etc", a aratat Vladimir Sterescu. "In multe firme, la salarii se adauga bonusuri de performanta, premii, tichete de masa etc. Astfel, vorbitorii de limbi de circulatie europeana ajung in primul an de munca la venituri situate intre 600 – 850 Euro brut", a aratat Vladimir Sterescu.
 
Analiza realizata de CGS arata ca, in ultimele 12 luni, veniturile variabile acordate angajatilor din industria de call center au crescut fata de perioada similara anterioara, in aceasta categorie fiind incluse bonusurile de performanta, primele, premiile si alte stimulente non-financiare. "Este o evolutie fireasca, incurajata de cresterea generala a competitivitatii in aceasta industrie. Avem in fata provocari consistente pentru anii viitori, in conditiile in care mediul economic va continua sa impulsioneze necesitatea unei cat mai mari eficientizari a fiecarei companii, iar outsourcingul reprezinta o solutie in acest sens. Componenta profesionala castiga deci o amploare din ce in ce mai mare, asa incat, in masura in care tinerii se vor orienta spre studii si calificari care au si vor avea cerere pe piata muncii, se va genera o situatie "castigatoare" pentru toata lumea, iar cifrele somajului in randul generatiei tinere din Romania vor putea sa scada consistent de la nivelul amenintator din prezent", a precizat Vladimir Sterescu.

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x