Producatorul Top Gear: Emisiunea se adreseaza celor care au mintea unui copil de noua ani
top gearmasiniminterelaxarefilmeemisiuni tv
Top Gear se adreseaza telespectatorilor "care au varsta mentala de noua ani", furnizand o evadare pentru barbatii de varsta mijlocie, a declarat producatorul emisiunii automobilistice.
Andy Wilman, care a realizat toate cele 21 de serii Top Gear, a declarat ca furnizeaza "o ora pe saptamana, in care nu exista niciun scop de atins, cu exceptia unei "evadari infantile"".
El a adaugat ca prezentatorii se vor "maturiza" in urmatoarele episoade, desi continutul va ramane la fel de "copilaros".
"Tot ce am filmat se adreseaza unor oameni care au mintea unui copil de noua ani", a tinut sa precizeze Wilman.
"M-am gandit bine. Cand ai noua ani, nu-ti doresti sa stai in fata calculatorului. Cand ai 29, 39 sau 59 de ani, o parte din creierul tau va ramane la varsta de noua ani si va incerca sa "creasca". Viata moderna pentru adulti este a naibii de dificila. Locul de munca nu iti ofera libertate. Emailul nu contribuie la diminuarea muncii, dimpotriva, genereaza noi sarcini profesionale. Ti se cere sa fii responsabil, sa ai realizari si ai nevoie de un moment de respiro. O ora pe saptamana, in care sa nu ai niciun obiectiv, ci sa te bucuri ca un copil de noua ani - asta e solutia!", a mai spus Wilman.
In urmatoarele episoade Top Gear, vom urmari o cursa de masini intr-un supermarket, un tanc fioros care darama o cladire si multe masini care explodeaza.
Alte scene vor ilustra o cursa "inutila", dar interesanta, pe lacurile italiene, o calatorie la Cernobal si incercarea unor persoane de a conduce masina in timp ce brodeaza haine.
Wilman a adaugat ca nimic din ceea ce reprezinta Top Gear nu tine de "maturizare".