Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 - cand ceva e bun, nu-l schimbi


TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 - cand ceva e bun, nu-l schimbi
de Florin Amariei la 03 Iun. 2020
TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 - cand ceva e bun, nu-l schimbi
Tags: test drivehondahonda romaniahonda civic 5d 2020

Reintalnirea cu varianta actualizata a modelului de succes Civic 5D a fost un moment pe care l-am asteptat cu interes. Predecesorul faceliftului mi-a fost lasat pe mana in mai multe ocazii in ultimii trei ani, asadar am avut ocazia sa ma familiarizez cu acesta, sa-l vad cum reactioneaza in mai multe medii si sa ajung la un punct de vedere informat. Un refresh nu poate insemna decat ca Honda a pus cateva lucruri noi in practica si i-a conferit acestei masini un suflu putin mai diferit, dar care ramane fidel originii sale atat de bine intiparite deja mentalul colectiv al soferilor din Romania.



De altfel, va reamintesc faptul ca primul automobil despre care v-am povestit pe Manager.ro a fost un membru al familiei Honda. Aventura cu vehiculul care a deschis aceasta serie de analize auto pe site-ul nostru o puteti descoperi citind TEST DRIVE. 10 zile cu Honda CR-V Hibrid.

Subiectul nostru principal este noul Civic 5D 2020. Cand spun „noul”, nu ma refer la o masina complet noua, ci la o actualizare discreta care a condus la o imbunatatire a unei masini care deja intrunea o serie de caracteristici pozitive si era apreciata de mii de posesori din Romania. La urma urmei, cand ceva e bun, nu-l schimbi. Poti doar sa ii mai adaugi cateva chestiuni minore care sa-l faca si mai atractiv.
Si pentru ca vorbim de o actualizare e important sa stim de unde a pornit povestea masinii care se prezinta acum in fata noastra. Primul model cu denumirea Civic a aparut in anul 1972. Avea un motor de 1,16 litri in patru cilindri, aer conditionat si radio FM.

Putea fi comandata in 3 sau 5 usi si avea o forma diferita fata de modelul pe care l-am testat noi acum. In 1979 a fost inlocuita cu cea de-a doua generatie care avea un motor de 1,33 litri drept varianta de baza care putea fi conectat in premiera la o cutie automata in doua viteze si unul de 1,48 litri optional.

Dupa doar 4 ani, in 1983, apare un alt model de Civic care primeste din nou o marire a dimensiunii, tractiune integrala si un nou motor de 1,6 litri.

Dupa alti 4 ani, in 1987, avem un nou model pe piata care poate fi recunoscut cu usurinta de catre cititorii care au jucat GTA Vice City. In 1991 vine a cincea generatie, in 1995 a sasea si in anul 2000 a saptea.

Din 2005, Honda Civic incepe sa apara din ce in ce mai des pe drumurile din Romania si putea fi oricand recunoscuta cu usurinta gratie designului exterior folosit pentru partea frontala care o diferentia fata de alte masini. A urmat o noua generatie in 2011, iar in 2016 s-a ajuns la forma pe care o cunoastem acum cu totii. Recent, Civic a primit un facelift si fix acest lucru il vom analiza noi astazi.

Asadar, Honda Civic 5D are stramosi pe care trebuie sa ii faca mandri, iar progresul trebuie sa poata fi observat si simtit fara niciun fel de ocolis. Mai luam in calcul faptul ca in 2022 se va implini jumatate de secol de la aparitia acestei masini si intelegem ca producatorul auto japonez nu isi poate permite jumatati de masura. Nu e loc de greseala.



Pana acum, testele pe care le-am efectuat cu Honda Civic mi-au lasat o impresie placuta si am avut parte doar de experiente care mi-au demonstrat ca masinile care au niveluri de echipare clare, foarte putine optionale scumpe si motorizari decente care nu presupun costuri mari la capitolele impozitare si asigurare pot fi si practice, si distractive.

Sa vedem acum ce trebuie sa stim despre Honda Civic 5D 2020 si ce presupune acest facelift!

Pornim!

TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 – hatchback atragator

Nu poate nega nimeni faptul ca japonezii au reusit sa faca din acest automobil un suvenir al designului inspirat. Oricand o zaresti in trafic, iti atrage atentia. Forma putin diferita fata de restul masinilor ii confera acea mica doza de unicitate atat de necesare in aglomeratia de oferte auto pe care o avem  in momentul de fata. Civic 5D nu arata ca un sedan care poate parea prea la locul lui, dar nici ca un hatchback pe care il stim cu totii. Se pozitioneaza la granita dintre cele doua forme si face acest lucru cu brio.

Noul model ni se prezinta cu schimbari minore de design exterior. Avem in proportie de 99,9% aceeasi parte frontala cu care am fost obisnuiti pana acum, dar asta nu inseamna ca nu exista lucruri de admirat si disecat aici. Noutatea de 0,1% este legata de o schimbare facuta pentru fantele largite de aer din bara fata care gazduiesc luminile de ceata.

Acestea contin o insertie discreta in culoarea caroseriei si sunt acum alcatuite dintr-o bucata de policarbonat fara decupaje pe care le puteam observa la modelul pre-facelift.

Lucrul acesta ne confirma un aspect foarte important: automobilul acesta n-a avut nevoie de schimbari majore pentru ca deja continea toate elementele necesare care sa-i asigure o prezenta distincta pe strazile din Romania.



Si nu ai cum s-o ratezi! Nuanta „Obsidian Blue Pearl” ii complimenteaza atat de bine formele, dar o si mentine discreta. Este o alegere pe placul meu, insa trebuie sa stiti ca mai exista si alte variante din care puteti alege. Eu, spre exemplu, as fi mers chiar si pe varianta „Brilliant Sporty Blue Metallic”.

Nu mai e niciun secret pentru nimeni faptul ca acest automobil are o prezenta aparte si poate fi cu usurinta identificat ca apartinand marcii Honda. Partea frontala a devenit deja o „marca inregistrata” a constructorului auto din Minato, Tokyo. Farurile LED de o calitate neasteptat de buna sunt complet diferite fata de ceea ce observam in mod obisnuit in trafic, doar acest mic lucru contribuind la conferirea unei identitati aparte, usor recognoscibila.

Cum detaliile fac diferenta, puteti observa in fotografie modul in care au ales sa integreze luminile pentru viraje. Sunt ascunse cu iscusinta in marginea interioara a luminilor si chiar ofera un suport vizual util pe timp de noapte!
Intalnirea acestei aglomeratii de unghiuri, materiale diferite si culori care se integreaza intr-o armonie surprinzatoare te va face sa iti iei privirea cu greu de la ea.

Mie mi-a palcut mult si modul in care capota prezinta o atitudine agresiva, masculinizata, desi nu aveam de-a face cu un model Type-R aici.

Privind-o din lateral putem intelege de ce Civic 5D este o masina caruia nu-i erau necesare schimbari majore la capitolul aspect. Arata interesant, placut si sportiv, chiar daca unora s-ar putea sa nu le placa arcuirea brusca a spatelui. Da, este un hatchback. Nu are, insa, acea forma specifica cu care ne-am obisnuit. Impinge putin limitele categoriei din care face parte, iar aceasta decizie pe mine ma multumeste.

Stiu ca exista romani care isi doresc o masina buna, fiabila, confortabila, cu tehnologie suficienta, care sa ramana interesanta de-a lungul timpului si sa nu fie doar un alt sedan care se pierde in aglomeratia de zi cu zi, asadar inteleg de ce acest model deja si-a dovedit succesul in tara noastra.



Pentru masina testata, am cateva observatii de facut pe care vreau sa vi le aduc la cunostinta. Daca ati mai parcurs cateva din materialele scrise de mine pana acum, stiti ca apreciez reciprocitatea in design si o uniformitate care sa nu fie plictisitoare. Ei bine, Civic 5D-ul testat a fost parca gandita fix pe gustul meu.

Culoarea caroseriei este contrastata de marginile inferioare si jantele negre care se afla in directa armonie cu accentele negre si geamurile fumurii. Ochii mei au fost pur si simplu imbibati de bucurie la zarirea acestui lucru. Imi place enorm de mult modul in care arata aceasta masina si chiar m-am simtit bine conducand-o!

Proportiile sale sunt suficient de generoase, dar nu exagereaza deloc. Pastreaza o decenta la capitolul marime pe care o putem observa in fotografia de mai sus. Pe langa faptul ca arata neasteptat de bine, contine si o serie de limite potrivite. Poate vi se pare inutila precizarea, insa sa nu uitam ca exista tot felul de masini care incearca sa para mai mari si nu ofera nimic in plus. Vor doar sa pacaleasca persoana interesata ca au vreo functionalitate in plus pentru ca au o dimensiuni plus-size.

Civic 5D are marimea potrivita pentru ceea ce ofera si reuseste sa integreze spatiul decent din habitaclu cu un look frumos al exteriorului. Nu am ce sa ii reprosez acestei masini aici.
Dar am de ce sa ma plang, cand o privim din spate. In urma cu aproximativ un an in urma spuneam ca ar fi fost bine ca Honda sa adopte o schimbare si pentru farurile spate.

Nu ma intelegeti gresit. Actuala configuratie este complet in regula. Isi face treaba cu brio, functioneaza si indeplineste toate functiile necesare. Ar fi aratat, insa, atat de bine cu LED si in spate! Daca avem in fata, de ce sa nu fie disponibile si pentru partea dorsala? Nu inteleg de ce facelift-ul a venit fara aceasta noutate si chiar imi pare rau ca marca n-a avut acest lucru in lista de prioritati. Inlocuitorul actualei generatii sper, totusi, sa aiba „triple” LED.



Trecand peste acest mic obstacol, putem observa ca Honda Civic 5D continua tema dublu spoiler (unul sus, unul integrat in luneta) si pastreaza un look dinamic, atragator si interesant. Ba chiar as indrazni sa spun ca indeamna la admiratie, avand in vedere modul in care e realizat. Desi prezinta unghiuri diferite si reflecta lumina in moduri neasteptate, nu va fi nevoie de un expert in origami pentru a efectua lucrari de reparatie. Masina este gandita de la bun inceput sa fie practica si sa nu necesite timp mult in service.

In gurile de ventilatie false avem integrata o bucatica de metal vopsita in culoarea caroseriei, asa cum am putut observa si-n fata. Mai avem gurile de esapament putin largite fata de modelul pre-facelift si cu asta incheiem disecarea aspectului exterior.

Per total, eu sunt placut impresionat de modul in care arata aceasta masina. Consider ca ramane una dintre cele mai frumoase automobile aflate la vanzare in Romania in acest moment si chiar imbunatateste estetica oricarui drum pe care se afla.
E momentul sa aflam ce gasim in interior!

TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 – clar, confortabil si usor

Odata ce deschizi portiera noului Civic 5D vei fi intampinat de o atmosfera prietenoasa, de un bord asezat clar, de tehnologie utila si materiale de calitate care nu necesita investitii costisitoare pentru intretinere. E o oaza de relaxare care iti transmite ca va fi in serviciul tau pentru un timp indelungat.

Primul contact este unul care indeamna la explorare.

Desi coloristica este conservatoare, nu pot sa nu precizez modul placut in care totul este desfasurat in acest interior. Lucrurile par a fi exact acolo unde trebuiau sa fie. Nimic nu este extravagant sau iesit din comun. Ai parte de claritate!



M-am asezat in scaunul soferului si am fost placut surprins de faptul ca acum am beneficiat de un sprijin mai bun pentru coapse, un spatar putin mai moale care parca se muleaza dupa forma corpului tau si de un material textil care parea a fi extrem de rezistent. Mi-am configurat cu usurinta pozitia potrivita si deja eram in largul meu in mai putin de doua minute. Recunosc ca mi-ar fi placut sa existe optiunea de scaune ventilate, insa asta ar fi adaugat destul de mult la costul masinii. La urma urmei, sunt un moft. Daca ai un aer conditionat bun si verificat corespunzator, acestea nu iti sunt deloc necesare.

Am pus mainile pe volan si instant am fost transportat in trecut, unde mi-am adus aminte de bucuria simpla pe care mi-a creat-o predecesorul acestui Civic 5D. Nu trebuie sa dai 40.000 de euro ca sa iti iei o masina buna noua. Se poate sa obtii calitate si fiabilitate cu bani mai putini! Acesta are o marime potrivita, iar pielea in care este imbracat iti asigura o aderenta foarte buna. Cusaturile sunt simtite la atingere, dar nu deranjeaza. Au fost foarte bine ascunse pentru a nu crea probleme.

Pe volan mai regasim si scurtaturi pentru comenzile vocale, preluarea apelurilor (daca exista un telefon conectat), sistemele de asistenta la condus si controlarea sistemului de infotainment.

Un alt lucru pe care l-am simtit imediat au fost pedalele care mi-au oferit un feedback foarte bun. Este un lucru important pentru mine, cand am o masina cu cutie manuala la test. Acestea mi-au conferit increderea necesara pentru a controla automobilul fix asa cum imi doream eu. Insertiile groase de cauciuc sunt ideale pentru orice tip de incaltaminte.

Odata ce m-am facut confortabil in scaunul soferului, am aruncat o privire de jur imprejur sa vad noutatile aduse de facelift. Primul lucru pe care l-am remarcat a fost introducerea mai multor butoane pentru sistemul de infotainment. Daca in varianta inlocuita existau spatii dedicate care puteau fi actionate prin atingere (touch sensitive), aici avem clasicile controale. Recunosc, sunt un avid sustinator al existentei acestora, asa ca thumbs up pentru decizia marcii la acest capitol!

E oricand mai simplu si mai usor sa apesi sau invarti un comutator decat sa iti perinzi mana pe suprafete plane si sa speri ca actiunea dorita va fi intreprinsa. Nu sunt surprins de aceasta decizie, dar e important sa precizez ca n-am avut niciodata nicio problema cu afisajul vechiului sistem multimedia.

Ca tot am mentionat acest display central, cred c-ar fi oportun sa va spun ca acesta are un iluminat optim si furnizeaza majoritatea informatiilor utile de care un sofer va avea nevoie. Noul layout face mai usoara ca niciodata accesarea pieselor preferate sau al radioului. Navigatia este si ea buna, insa eu n-am folosit-o pentru a ajunge intr-un punct anume. Dupa ani de testat masini, mi-a intrat in mana sa folosesc Google Maps si nu mi-am mai schimbat acest obicei.

Ofera, totusi, un afisaj clar care raspunde rapid la comenzi. Cine vrea sa-l utilizeze, poate s-o faca fara probleme. Bineinteles, doritorii pot sa-si conecteze telefonul pentru a folosi serviciile Apple CarPlay sau Android Auto. E 2020 si nici nu se putea altfel.

Sub acest sistem versatil regasim mai multe USB-uri si incarcare wireless! Poate fi foarte la indemana cateodata, asa ca trebuia s-o mentionez.



Bordul ofera o serie de informatii utile precum viteza, rotatiile pe minut, consum, temperatura aerului si a motorului, ora, distanta parcursa de la ultima resetare, distanta ramasa pana la golirea rezervorului, activarea/dezactivarea sistemului Start&Stop si nivelul combustibului. Daca aceste informatii nu vi se par folositoare, atunci puteti alege fix ceea ce doriti sa vedeti in ecranul digital principal. Mie mi-a placut cel mai mult forma futuristica, dar practica a bordului pe care aceasta masina a avut-o de la bun inceput pentru actuala generatie. E un concept interesant, diferit care confera vehiculului un strop de unicitate.

Schimbatorul cutiei de viteze are o marime optima, este usor de actionat si chiar e o placere sa fii implicat in actiunea sofatului cu aceasta masina. Frana electromecanica este extrem de usor de utilizat, la fel cum sunt si celelalte butoane dedicate pentru alte schimbari de setari ale masinii.

In spatele meu, cu scaunul soferului in pozitia preferata de condus am putut sa stau destul de confortabil. Am avut un spatiu decent la genunchi, lucru care confirma ce am spus mai sus vis-a-vis de designul exterior care nu taie din practicalitate. Tot de pe bancheta am putut sa observ si trapa semi-panoramica care se deschide generos si lasa lumina sa inunde habitaclul, in timp ce aerul proaspat iti alinta simturile. E o optiune utila pentru aceasta masina si chiar o consider esentiala pentru a-i creste atat capacitatea de confort, cat si valoarea de revanzare.

Chiar daca Civic 5D e un hatchback atragator, spatiul de depozitare din portbagaj este unul extrem de usor de accesat si se prezinta cu o capacitate buna de incarcare de 420 de litri. Daca bancheta spate e coborata, atunci vei putea sa iei cu tine aproape tot ce iti doresti pentru o excursie foarte lunga in doi si iti va ramane loc si pentru suveniruri!



Imi ramane sa va spun ca sistemul de sunet este unul care nu m-a impresionat deloc. Pe masina testata am avut sistemul de baza care e comme-ci comme-ca. M-am bucurat si de muzica, si de radio. Cu toate astea, parca mi-am dorit in anumite momente putin mai multa putere in boxe. Ce trebuie sa stii tu in calitate de client e ca exista o varianta mult mai buna de sonorizare care s-ar potrivi cu prententiile celor care vor sa aiba un sistem de sunet care sa raspunda, sa zicem asa, unor exigente.

Spatiile de depozitare sunt si ele destul de generoase pentru marimea masinii. Nu m-am simtit deloc limitat, iar pasagerii mei au fost multumiti de locurile pe care le aveau la indemana pentru cafea sau apa.

Acum e momentul sa aflam impreuna totul despre modul in care se conduce acest automobil care pare sa fie deja prea bun si prea putin cunoscut sau apreciat in tara noastra.

TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 – esti implicat!

A avea o cutie manuala inseamna din start ca vei fi un sofer mai activ la volan si vei face mai multe miscari fata de un posesor de cutie automata. Asta inseamna ca te vei bucura mai mult de masina ta si vei fi mult mai implicat in trairea fiecarui moment. Exista sansa sa te plictisesti in traficul din mediul urban, insa odata ce-ai parasit orasul... Ai liber la aventura! Motorizarea de 1,5 turbo disponibila pe vehiculul testat inseamna 182 de cai putere disponibili la 5.500 rpm (240 Nm disponibili de la 1900 rpm pana la 5000 rpm) care te vor ajuta sa iti intretii idealurile cu privire la sofat. 



Pentru a va oferi o imagine de ansamblu, eu am urmatoarele lucruri de raportat cu privire la consum:

  • In Bucuresti: 8,9 l/100 km;

  • In afara orasului, pe drumuri nationale/europene: 7,4 l/100 km;

  • Pe autostrada: 6,6 l/100 km.

In fiecare dintre scenarii am mentinut modul Eco activat care taie putin din modul in care iti raspunde motorul. Nu sunt un tip care sa fie disperat dupa viteza si nici nu indraznesc sa depasesc viteza legala pe drumurile din tara noastra.

Valorile de consum, insa, sunt foarte bune, dupa cum ati putut observa. Un motor de 1,5 litri benzina cu turbo de la Honda nu presupune costuri uriase cu alimentarea!

Fascinatia reala, insa, este redata de modul in care aceasta masina se comporta pe autostrada. Am setat pilotul automat la 136 de km/h si aveam consum instant de 6,4-6,5 l/100 km! Si asta, pe langa faptul ca faceliftul aduce cu sine o serie de imbunatatire la capitolul izolare fonica.

Am fost impresionat de dinamica acestei masini si mi-a placut sa o conduc. Este un automobil gandit si executat bine!

TEST DRIVE. Honda Civic 5D 2020 – pret si concluzii

Honda are in Romania o cota de piata destul de mica. Asta nu se datoreaza faptului ca masinile lor nu ar fi fiabile si rezistente, ci simplului motiv ca nu au fost menite pentru publicul larg european. O comparatie pe intelesul tuturor ar fi Samsung vs. Oppo. Un Samsung nu va avea niciodata pretul unui terminal Oppo, la fel cum nicio Honda nu va avea vreodata pretul vreunui alt rival japonez. Nici nu-si doreste sa concureze la pret cu altcineva pentru ca ei ofera altceva prin brand-ul sub numelui caruia este produs noul Civic. Au alte calitati, alte avantaje si o cu totul alta oferta atractiva pe care o propun potentialilor clienti.

La aceasta filosofie este adaugata fiabilitatea si reputatia buna pe care o au angajatii din serviceurile autorizate de la noi din tara. Pana la urma, ne dam seama ca Honda s-ar putea sa fie chiar un constructor auto in care ne-am putea pune toata increderea!

Pretul Honda Civic 5D cu motorizarea 1,5 Turbo si cutie manuala este de 22.400 de euro cu TVA inclusa si are urmatoarele optiuni bifate:

  • ABS, EBD, BA, VSA, HSA, Iso Fix, DWS, CMBS, FCW, LKAS, LDW, RDM, limitator de viteza si TSR;

  • Volan imbracat in piele;

  • Lumina ambientala;

  • Pedalier aluminiu;

  • Faruri LED automate;

  • Proiectoare ceata LED;

  • Cornering lights;

  • Geamurii si luneta fumurii;

  • Servodirectie electrica;

  • Aer conditionat automat cu doua zone;

  • Senzori de ploaie, lumina, parcare;

  • Geamuri electrice care pot fi actionate si din cheie;

  • Oglinzi electrice si incalzite;

  • Camera pentru retur;

  • Scaune fata incalzite;

  • Display i-MID;

  • Honda Connect cu display 7”;

  • Roata de rezerva;

  • Sistem de sunet cu 8 difuzoare.

Evident, pretul pe care il cere este putin mai mare fata de ofertele cu care ne obisnuiesc alti producatori, insa uitati-va la lista de optiuni inclusa in acest pachet! Si, atentie, n-am inclus totul! Acestea sunt doar cele pe care le-am considerat relevante.


 

Mai mult, pentru doar 4150 de euro in plus puteti avea aceeasi masina, cu sistem de sunet premium, cutie automata, plafon panoramic cu deschidere, amortizoare adaptive, incarcare wireless, low speed following, sistem de avertizare unghi mort & trafic lateral, smart entry & start, scaun sofer reglabil electric si multe alte optiuni utile! Ce poti sa-ti doresti mai mult, avand in vedere ca vorbim de pretul standard care nu include niciun fel de reducere? Este, fara doar si poate, o oferta tentanta! Honda chiar joaca dur pe piata din Romania si acest lucru este usor observabil prin numarul din ce in ce mai mare de astfel de Civic 5D pe care le vedem in traficul din Romania si pe care le vom zari din nou, dupa ce trece pandemia Covid-19.


Finalmente, luand toate lucrurile in calcul... Eu am fost si raman placut impresionat de aceasta masina pentru banii pe care ii cere. Ofera un pachet aproape complet pentru o suma decenta, lucru destul de rar intalnit pe piata auto in acest moment.

Dupa aceasta experienta, eu raman cu un singur gand: de-abia astept sa va prezint si Type-R!

Va multumesc pentru ca ati fost alaturi de noi si in aceasta aventura!

Pe curand!

Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda pentru Manager.ro.



 


Colaborator Manager.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

PAMFLET. N-a venit Covidul care trebuia sa vina

PAMFLET. N-a venit Covidul care trebuia sa vina
M-am gandit in seara asta ca am si eu o mare problema legata de coronavirusul asta. Nu e, dom'le, ce trebuie!  La o simpla derulare a ''peretelui de noutati'' de pe Facebook, e imposibil sa nu vezi o stire despre coronavirus. Ei, daca faci greseala sa deschizi sectiunea de...
today11 Iul. 2020

Rafila il corecteaza pe Tataru. In ce situatie se impune DE FAPT o noua stare de urgenta

Rafila il corecteaza pe Tataru. In ce situatie se impune DE FAPT o noua stare de urgenta
Reprezentantul Romaniei in cadrul Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) si presedintele Societatii Romane de Microbiologie, profesorul Alexandru Rafila l-a corectat vineri seara pe ministrul Sanatatii, Nelu Tataru, cu privire la cum ar trebui sa arate bilantul infectarilor, astfel incat in...
today10 Iul. 2020

Pandemia a pus capat crizei fortei de munca: Acum, angajatii vor alerga dupa angajatori

Pandemia a pus capat crizei fortei de munca: Acum, angajatii vor alerga dupa angajatori
Pana la venirea pandemiei, Romania se confrunta cu o criza acuta a fortei de munca. Absolventii asteptau momentul oportun sa intre pe piata, anumite categorii preferau confortul unui ajutor social, alti angajati jonglau cu ofertele cerand diverse bonusuri si facilitati ca sa accepte una dintre ele....
today10 Iul. 2020

Alina Bica a fost prinsa de politisti in Italia. Fosta sefa DIICOT era urmarita international

Alina Bica a fost prinsa de politisti in Italia. Fosta sefa DIICOT era urmarita international
Fosta sefa DIICOT, Alina Bica, si Ion Benea, om de afaceri, au fost prinsi de politisti in Italia. Cei doi vor fi predati autoritatilor romane, fiind condamnati in Romania pentru mai multe fapte de coruptie. ''Alina Bica Mihaela, urmarita international, cu mandat european, pentru...
today10 Iul. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Funesta lista de la ora 13.00

De la sfarsitul anului trecut, cand China parafa nefastul certificat de nastere al noului coronavirus, au fost diagnosticate, in toata lumea, inspre 12 milioane de cazuri de infectare, dintre care aproape 540.000 de decese si peste 6 milioane de vindecari. Pe 7 iulie 2020, SUA depasisera trei milioane de infectari, ramanand cea mai afectata tara, atat in privinta numarului de cazuri, cat si a numarului de decese, peste 131.000, dar a inregistrat si peste 1,3 milioane de vindecari. Citeste si: Tataru: Se impune STAREA DE URGENTA daca vom ajunge la 10.000 de cazuri in 3-4 zile   America Latina contabilizeaza peste 3...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Audiente fara masca

De cand cu starea de alerta, printre mesajele care ne spun sa facem miscare, sa bem apa si sa consumam fructe si legume, s-au strecurat trei videoclipuri din campania de informare sustinuta de Guvernul Romaniei pentru prevenirea raspandirii noului coronavirus. Stare de urgenta sau de alerta sa fie sau nu, daca acestea nu sunt mesaje de cea mai mare utilitate publica, nu stiu zau care or fi.  Citeste si: Specialist: In jurul datei de 23 august putem avea aproximativ 800 de infectii noi pe zi   Dintr-un filmulet ar trebui sa invatam cum se poarta corect masca de protectie: "Ai grija sa-ti dezinfectezi...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016