Raiffeisen Bank si Certsign vand certificate pentru semnatura electronica mai ieftine
raiffeisen bankcertsigncertificate electronicesemnatura electronicaanaf
Raiffeisen Bank si Certsign ofera certificatul pentru semnatura electronica intr-un timp mai scurt si la un pret mai mic cu pana la 30% fata de procedura standard.
Conform fluxului de lucru introdus de Raiffeisen Bank, identificarea solicitantului se face gratuit, direct in unitatile bancii (nu prin notariat), iar kitul de semnatura electronica este livrat gratuit, prin curier rapid, oriunde in tara, in termen de cel mult cinci zile.
In cazul posesorilor de certificate digitale calificate care trebuie reinnoite, Raiffeisen Bank si Certsign permit reinnoirea fara cheltuieli suplimentare pentru client, indiferent de locul de unde au fost cumparate.
Cheltuieli precum cele legate de autentificarea notariala si transmiterea documentelor prin curier (procedura standard) sunt eliminate, toate formalitatile facandu-se in sucursalele Raiffeisen Bank.
Certsign este lider al pietei de certificate digitale si are cea mai mare retea de distributie din Romania. Compania ofera asistenta prin call-center atat pentru instalarea si configurarea certificatelor digitale, cat si pentru completarea si semnarea declaratiilor pentru ANAF.
Certificatul digital calificat poate fi folosit in relatia cu ANAF, ITM, ONRC, Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Casa de Asigurari de Sanatate, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSP) si autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.