Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un start-up a reusit sa obtina o finantare de 36 de milioane de dolari


Un start-up a reusit sa obtina o finantare de 36 de milioane de dolari
de la 25 Apr. 2018
Un start-up a reusit sa obtina o finantare de 36 de milioane de dolari
Tags: finantare start-upstart-upafacere

O afacere abia lansata in Statele Unite ale Americii, care dezvolta o solutie contra monitorizarii pe internet, a obtinut o finantare de 36 milioane de dolari.


Este vorba despre Orchid Labs, un start-up din San Francisco, care a venit pe piata cu o solutie prin care sa nu mai poata fi monitorizata activitatea utilizatorilor pe internet.

Start-up-ul a fost infiintat in urma cu un an de zile, insa acum 5 luni, afacerea a atras o investitie de 4,5 milioane dolari de la o serie de investitori, inclusiv de la fondul de investitii Yes VC.

Pana in prezent afacerea s-a bucurat de mai multe investitii. Printre investitorii anteriori se numara si Andreessen Horowitz,  DFJ, MetaStable, Compound, Box Group, Blockchain Capital si Sequoia Capital.

Orchid Labs are un scop maret. Start-up-ul isi propune sa furnizeze o solutie prin care accesul utilizatorilor la internet sa se faca in mod anonim.

Acest obiectiv al Orchid Labs ii vizeaza mai ales pe cetatenii din tarile in care care controlul guvernamental este excesiv, mai ales cand vine vorba despre cumparaturi si alte cautari pe internet.

De asemenea, Orchid Labs se adreseaza si angajatior din diferite companii care in acest moment isi vand datele, inclusiv reteaua de socializare Facebook si altii, precum operatorul telecom AT&T.

Citeste si: Start-up Nation 2018: Vezi cum te inscrii in program

Sursa foto: unsplash.com


Online Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016