Se pune accentul tot mai mult pe amenajarea unor spatii moderne de lucru in care angajatii sa poata fi creativi, sa isi rezolve sarcinile cat mai bine. Ce este de facut cand nu aveti un buget generos? Va prezentam cateva idei smart care va pot ajuta in luarea celor mai bune decizii.
Daca lucrati de acasa aveti nevoie de o reconfigurare a spatiului pentru desfasurarea activitatii. Mobilierul de lucru nu este obligatoriu. Dar ce se intampla in cazul in care aveti un business mic, cu cativa angajati, fara un buget, asa cum se intampla in cazul startup-urilor?
Angajatii de astazi sunt mai atenti la spatiul in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea. De aceea trebuie sa faceti eforturi pentru a le oferi un spatiu de lucru modern si atractiv.
O amenajare smart presupune, in general, raportarea numarului de angajati la spatiul de lucru efectiv, astfel incat fiecare birou sa aiba cat mai multa lumina naturala.
Peretii interiori pot sa dispara, iar angajatii vor munci in spatii generoase, deschise. Acest lucru le permite sa lucreze impreuna rapid, sa comunice eficient si sa colaboreze mai usor pentru rezolvarea sarcinilor zilnice.
Puteti opta insa si pentru spatiile de lucru tip “insula”, pentru angajatii unui departament sau cei care trebuie sa lucreze in echipe. Avantajele, si in acest caz, sunt legate de faptul ca oamenii pot colabora si finaliza taskurile rapid, muncind in acelasi spatiu.
Pe de alta parte, este de preferat ca departamentul economic, contabilitatea sau cel de resurse umane sa aiba birouri individuale, dat fiind specificul activitatii desfasurate.
Mobilarea spatiului de lucru poate fi costisitoare daca produsele alese sunt de calitate. Daca sunteti un angajat caruia ii place sa isi amenajeze pe cont propriu spatiu de lucru, puteti alege achizitionarea mobilei in rate.
Birourile trebuie sa fie din materiale calitative daca doriti sa reziste in timp si sa fie usor de intretinut. Puteti opta pentru mobilier la comanda, astfel incat sa utilizati fiecare spatiu disponibil.
In functie de specificul activitatii angajatilor, birourile pot fi mai mici sau mai generoase. Un angajat care va avea doar monitor, unitate, tastatura si mouse nu are nevoie de un birou mare.
Cei care lucreaza la birou 8 ore pe zi vor aprecia daca angajatorul le pune la dispozitie un scaun reglabil, cu suport pentru coloana vertebrala.
Investitia pentru aceste obiecte poate fi substantiala daca achizitionati produse de calitate. In plus, un angajat fericit, care se simte confortabil, este productiv la locul de munca.
Mobilierul din sala de sedinte sau de protocol a suferit de asemenea transformari in timp. Gama de produse este variata. Designul acestei incaperi poate fi deosebit, cu fotolii colorate si elemente de decor.
Aceste zone trebuie delimitate de spatiul de lucru. Alaturi de canapele si fotolii, aici se pot regasi: masa de ping-pong, fotoliu de masaj, jocuri video ori hamace. Acest spatiu neconventional este destinat relaxarii angajatilor, pe termen mediu si lung si are rol in sporirea creativitatii lor.
Spatiile de lucru moderne vin la pachet si cu concepte noi de integrare a naturii in zonele de lucru. Au aparut astfel pereti despartitori cu licheni sau gradini verticale care transmit o stare de bine, iar beneficiile pentru sanatate nu sunt deloc de neglijat.
Activitatea la locul de munca poate fi perturbata de zgomotul produs de zeci de oameni care lucreaza intr-un spatiu comun. In cazul birourilor de tip open-space se pot introduce pereti despartitori din materiale care diminueaza sunetele.
Lasate la vedere, cablurile de la calculatoare si imprimante fac ca locul sa para dezordonat si aglomerat. Mascate in interiorul mobilei de birou, contribuie la aspectul ingrijit al spatiului de lucru si nu se vor mai deteriora repede.
Mobilarea spatiilor de lucru se poate realiza in functie de stilul de amenajare dorit. Pentru a va face remarcati puteti sa va personalizati businessul prin identificarea si integrarea in amenajarea interioar? a unui element existent in sigla firmei.
Ultimele NOUTATI
Bursa vs. cripto: Ce alegere este mai potrivita pentru tine?
Mai putini bugetari in Romania! Coalitia pro-europeana vrea cel mai mic Guvern de dupa Revolutie
Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile
Partenerii nostri
INS: Rata somajului in trimestrul III din 2024 a fost de 5,6%, in crestere
INS: Castigul salarial mediu net in luna octombrie a fost 5.268 lei, in crestere
Amortizare Mijloace Fixe: Ghid, Exemple
SAF-T pentru contribuabili mici: Cum va asigurati ca declaratia dvs. NU va contine erori
Reguli noi la inregistrarea contractului de inchiriere la ANAF, de la 1 ianuarie 2025
Alegerile prezidentiale 2024 au fost ANULATE de Curtea Constitutionala
Te-ar putea interesa si