Se pune accentul tot mai mult pe amenajarea unor spatii moderne de lucru in care angajatii sa poata fi creativi, sa isi rezolve sarcinile cat mai bine. Ce este de facut cand nu aveti un buget generos? Va prezentam cateva idei smart care va pot ajuta in luarea celor mai bune decizii.
Daca lucrati de acasa aveti nevoie de o reconfigurare a spatiului pentru desfasurarea activitatii. Mobilierul de lucru nu este obligatoriu. Dar ce se intampla in cazul in care aveti un business mic, cu cativa angajati, fara un buget, asa cum se intampla in cazul startup-urilor?
Angajatii de astazi sunt mai atenti la spatiul in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea. De aceea trebuie sa faceti eforturi pentru a le oferi un spatiu de lucru modern si atractiv.
O amenajare smart presupune, in general, raportarea numarului de angajati la spatiul de lucru efectiv, astfel incat fiecare birou sa aiba cat mai multa lumina naturala.
Peretii interiori pot sa dispara, iar angajatii vor munci in spatii generoase, deschise. Acest lucru le permite sa lucreze impreuna rapid, sa comunice eficient si sa colaboreze mai usor pentru rezolvarea sarcinilor zilnice.
Puteti opta insa si pentru spatiile de lucru tip “insula”, pentru angajatii unui departament sau cei care trebuie sa lucreze in echipe. Avantajele, si in acest caz, sunt legate de faptul ca oamenii pot colabora si finaliza taskurile rapid, muncind in acelasi spatiu.
Pe de alta parte, este de preferat ca departamentul economic, contabilitatea sau cel de resurse umane sa aiba birouri individuale, dat fiind specificul activitatii desfasurate.
Mobilarea spatiului de lucru poate fi costisitoare daca produsele alese sunt de calitate. Daca sunteti un angajat caruia ii place sa isi amenajeze pe cont propriu spatiu de lucru, puteti alege achizitionarea mobilei in rate.
Birourile trebuie sa fie din materiale calitative daca doriti sa reziste in timp si sa fie usor de intretinut. Puteti opta pentru mobilier la comanda, astfel incat sa utilizati fiecare spatiu disponibil.
In functie de specificul activitatii angajatilor, birourile pot fi mai mici sau mai generoase. Un angajat care va avea doar monitor, unitate, tastatura si mouse nu are nevoie de un birou mare.
Cei care lucreaza la birou 8 ore pe zi vor aprecia daca angajatorul le pune la dispozitie un scaun reglabil, cu suport pentru coloana vertebrala.
Investitia pentru aceste obiecte poate fi substantiala daca achizitionati produse de calitate. In plus, un angajat fericit, care se simte confortabil, este productiv la locul de munca.
Mobilierul din sala de sedinte sau de protocol a suferit de asemenea transformari in timp. Gama de produse este variata. Designul acestei incaperi poate fi deosebit, cu fotolii colorate si elemente de decor.
Aceste zone trebuie delimitate de spatiul de lucru. Alaturi de canapele si fotolii, aici se pot regasi: masa de ping-pong, fotoliu de masaj, jocuri video ori hamace. Acest spatiu neconventional este destinat relaxarii angajatilor, pe termen mediu si lung si are rol in sporirea creativitatii lor.
Spatiile de lucru moderne vin la pachet si cu concepte noi de integrare a naturii in zonele de lucru. Au aparut astfel pereti despartitori cu licheni sau gradini verticale care transmit o stare de bine, iar beneficiile pentru sanatate nu sunt deloc de neglijat.
Activitatea la locul de munca poate fi perturbata de zgomotul produs de zeci de oameni care lucreaza intr-un spatiu comun. In cazul birourilor de tip open-space se pot introduce pereti despartitori din materiale care diminueaza sunetele.
Lasate la vedere, cablurile de la calculatoare si imprimante fac ca locul sa para dezordonat si aglomerat. Mascate in interiorul mobilei de birou, contribuie la aspectul ingrijit al spatiului de lucru si nu se vor mai deteriora repede.
Mobilarea spatiilor de lucru se poate realiza in functie de stilul de amenajare dorit. Pentru a va face remarcati puteti sa va personalizati businessul prin identificarea si integrarea in amenajarea interioar? a unui element existent in sigla firmei.
Ultimele NOUTATI
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Investitorii PEPE isi redirectioneaza fondurile catre aceasta prevanzare noua (P)
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului