Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 mari provocari ale businessurilor de azi


7 mari provocari ale businessurilor de azi
de la 16 Oct. 2019
7 mari provocari ale businessurilor de azi
Tags: credit bancarpersoane juridicecredit pentru persoane juridice

Desi o afacere reprezinta un pas important spre obtinerea libertatii financiare, aceasta necesita mai mult timp si efort decat un job. Orice antreprenor care vrea sa aiba succes va intampina provocari. Iata o lista cu 7 dintre cele mai frecvente si solutiile pentru ele!

1. Construirea unei echipe 

Cei mai multi proprietari de afaceri cauta oameni cu experienta, in ideea ca acestia sunt mai bine pregatiti. Realitatea arata insa ca aceasta metoda nu e eficienta pentru a construi o echipa! Formarea oamenilor buni este un proces mai simplu decat gasirea lor. Ofera-le angajatilor provocari si incurajeaza-i sa se dezvolte in mod permanent. Iar daca e necesar, fa cateva investitii in ei. Trainingurile si cursurile le vor extinde abilitatile si ii vor face mai productivi.

2. Competitia 

Desi competitia e un semn ca exista cerere pentru produsele si serviciile tale, aceasta poate provoca foarte multe dificultati. Motivul e faptul ca odata ce exista concurenta, oamenii dispun de mai multe optiuni. Pentru a te alege pe tine, trebuie sa iesi in evidenta cu ceva. Cum poti sa fii diferit de competitie? Studiaz-o si fa acelasi lucru si cu clientii! Odata ce iti cunosti industria, vei sti si ce lipseste din ea. Poti crea apoi o strategie prin care sa te pozitionezi intr-un mod unic pe piata.

3. Adaptarea la schimbare

Gestionarea schimbarilor aparute din mediu trebuie sa fie o prioritate pentru orice antreprenor! Previzibilitatea lor este de cele mai multe ori imposibila, dar poti oricand sa te adaptezi si sa iti modifici produsele, procesele de afacere sau tehnologia, ca raspuns la aceste situatii neasteptate. Schimbarea e importanta in orice firma si fara ea, afacerea ta nu va putea sa evolueze! 

4. Fluxul de numerar

Fluxul de numerar reprezinta banii care circula in firma! Cand platile sunt mai mari decat incasarile, acest flux e negativ si asta poate duce la intarzieri de plata pentru salarii, chirie, utilitati sau furnizori. Iar acestea sunt doar cateva dintre problemele care pot aparea. Lipsa unui flux pozitiv poate duce inclusiv la faliment. E important sa il monitorizezi permanent si sa creezi un fond de rezerva pentru evitarea blocajelor si a incapacitatii de plata.

5. Lipsa capitalului

Vrei sa creezi mai multe produse? Ai nevoie de utilaje sau alte echipamente noi? A aparut o oportunitate ce iti poate creste afacerea si nu vrei sa o ratezi? Ei bine, in astfel de situatii vei avea nevoie de capital. Și de multe ori, cel pe care il detii nu iti va ajunge si vei fi nevoit sa te imprumuti. Din fericire, poti lua un credit pentru persoane juridice. Un imprumut va acoperi cerintele de finantare pe termen scurt, oferindu-ti in acelasi timp banii necesari pentru a-ti extinde compania.

6. Managementul proceselor de afaceri

Acestea trebuie schimbate permanent deoarece dupa o perioada, pot deveni ineficiente! Unele procese vor incepe la prelucrarea cererii pentru un produs sau serviciu si se vor termina la client. Altele vor fi procesele care se desfasoara in cadrul organizatiei. Odata descoperite, acestea trebuie documentate. O parte din documente poate fi realizata schematic, iar restul poate fi descris sub forma de proceduri si instructiuni. Dupa aceea, se trece la partea de analiza si cea de imbunatatire. 

In acest sens, scopurile vor fi urmatoarele:

  • eliminarea activitatilor care nu aduc rezultate
  • reducerea greselilor
  • automatizarea unor activitati

Rezultatul final trebuie sa fie un proces mai simplu, cu performante mai inalte si un cost redus. Iar pentru a face verificari, fiecarui proces trebuie sa ii fie atribuit cel putin un indicator de performanta si o valoare, ambele aliniate cu obiectivele organizatiei.

7. Tehnologia

Dupa cum stii, tehnologia permite automatizarea multor sarcini si creste productivitatea. Exista multe afaceri de dimensiuni mici care s-au dezvoltat foarte rapid cu ajutorul ei. Totusi, asta poate reprezenta o problema cand vine vorba de competitie. De aceea, e important sa faci si tu investitii in tehnologie pentru a nu ramane in urma.

 

Scopul acesteia e sa ajute angajatii sa lucreze eficient, oferind rezultatele in patru domenii cheie:

 

  1. Creativitate – Permite angajatilor din companie sa isi atinga potentialul maxim.
  2. Lucru in echipa – Permite echipelor sa lucreze impreuna fara intreruperi.
  3. Simplitate – Faciliteaza desfasurarea activitatii companiei si permite departamentului IT sa gestioneze mai usor parametrii fluctuanti.
  4. Securitate – Utilizatorii sunt in siguranta, iar dispozitivele si datele firmei raman protejate.

Numarul mare de alternative tehnologice poate fi redus prin clasificarea acestora dupa avantajele enumerate mai sus. Astfel, vei putea prioritiza investitiile si vei putea alege ceea ce se potriveste cel mai bine cu obiectivele tale.

Orice afacere intampina dificultati

Competitia, clientii si modul de operare al unui business creeaza provocari permanente. Urmeaza pasii de mai sus pentru a putea trece peste ele si pentru a deveni un antreprenor mai bun!

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016