Acum ca a inceput etapa post - masuri restrictive, aceste instrumente, care s-au dovedit esentiale pentru supravietuirea firmelor in perioada de inchidere totala, continua sa fie un aliat valoros.
Aceste instrumente permit reducerea costurilor, accelerarea activitatii si sporirea productivitatii.
DiKe GoSign, de exemplu, este software-ul inovator de semnatura digitala InfoCert - apreciat deja in multe tari europene de multi profesionisti si disponibil acum si in Romania - care va permite sa semnati digital, sa verificati semnaturile si sa aplicati marca temporala nu numai de pe desktop, ci si prin intermediul unui site web sau printr-o aplicatie mobila.
In acest fel economistii si consilieri fiscali isi pot semna documentele si isi pot gestiona activitatea de oriunde s-ar afla, chiar si fara dispozitive fizice de semnatura, cum ar fi cardurile inteligente sau stick-urile USB.
Si nu doar atat. Partajarea documentelor cu terte parti, avand intotdeauna situatia sub control, este esentiala atunci cand activitatea este desfasurata departe de propriul birou si de proprii colegi sau colaboratori. Cu Dike GoSign puteti crea procese de semnatura in care terte parti intervin pentru a semna documentele care intra in propria sfera de competenta, prin orice dispozitiv de semnatura.
In cele din urma, cu Dike GoSign aveti avantajul unei maxime trasabilitati: toate operatiunile sunt stocate intr-o arhiva speciala si raman mereu disponibile impreuna cu istoricul. În acest fel, profesionistii isi pot consulta cu usurinta toate dosarele actuale si le pot recupera rapid, inclusiv pe cele deja inchise de ceva timp.
Un stimulent pentru a raspandi GoSign este metoda sa de achizitie extrem de simpla.
Trebuie doar sa va inregistrati pe site-ul InfoCert si sa va creati propriul cont. Datorita unei interfete simple si intuitive, utilizatorul este ghidat prin numeroasele functii disponibile. Software-ul poate fi folosit, de asemenea, cu orice certificat de semnatura - chiar daca nu este de la InfoCert - atat timp cat este activ.
Transformarea propriului birou intr-un „birou digital” reprezinta o alegere a calitatii si eficientei.
A face acest lucru cu ajutorul solutiilor digitale „de incredere” InfoCert inseamna a avea garantia fiabilitatii si securitatii celui mai mare prestator de servicii de asigurare a increderii calificat din Europa.
Pentru mai multe informatii, consultati pagina Infocert.
Ultimele NOUTATI
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Te-ar putea interesa si