Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Real Time Marketing - ce este si care sunt cele mai bune 10 campanii din ultimii ani


Real Time Marketing - ce este si care sunt cele mai bune 10 campanii din ultimii ani
de la 12 Feb. 2019
Real Time Marketing - ce este si care sunt cele mai bune 10 campanii din ultimii ani
Tags: real time marketingconcepttop 10 campaniicampanii rtmmarketingcoca colapepsikfc   mcdonalds

Traim in era social media, iar asta nu mai poate fi contestat de nimeni la ora actuala. Vrem sau nu sa acceptam, social media a schimbat, mai mult sau mai putin, in timp, felul in care noi traim. De asemenea, social media a adus schimbari uriase si in felul in care business-urile si brand-urile se promoveaza. Desi conceptul de Real Time Marketing este vechi de mai bine de 20 de ani, acesta pare a fi mai actual decat niciodata acum, cand orice postare se poate viraliza in numai cateva minute.


Daca este sa ne luam dupa definitia Real Time Marketing-ului, acest concept se refera la capacitatea brand-urilor de a profita si de a reactiona instant in anumite momente cheie in care atentia publicului atinge cote inalte referitor la un anume subiect. Pentru a intelege cat mai bine ce inseamna acest RTM pentru o companie, va prezentam in randurile urmatoare cele mai bune campanii de Real Time Marketing din ultimii ani. 

1. Lugera & Makler Romania - Cazul chirurgului italian fals 


Lugera & Makler Romania

Lugera & Makler, cea mai importanta companie de recrutari din tara noastra, a oferit in urma cu cateva zile un exemplu real de ceea ce inseamna Real Time Marketing. Facand referire la deja celebrul caz al chirurgului italian fals care a operat fara drept la mai multe spitale din Bucuresti, cei de la Lugera au postat saptamana trecuta un mesaj care s-a viralizat instant - “Ca sa nu angajati chirurgi cu 8 clase, apelati la profesionisti!”

2. McDonalds si KFC - Traiasca Capra Vecinului 


McDonalds & KFC

“Traiasca Capra Vecinului” este probabil cea mai cunoscuta campanie de Real Time Marketing in Romania in 2018. Doua dintre cele mai importante brand-uri care activeaza in tara noastra s-au aliat in vederea unei campanii care s-a viralizat instant. 

3. Coca-Cola - Nicio diferenta 


Coca-Cola - #samefeeling

Cu doar o saptamana inainte de referendumul pentru familia traditionala din toamna anului trecut, Coca-Cola a publicat o imagine care a fost share-uita de mii de ori in doar cateva ore. Prezentand trei perechi de sticle, cu diverse orientari, alaturi de mesajul “#samefeeling”, Coca-Cola a reusit sa castige o parte importanta a internautilor de partea sa! 

4. Bistro Matrioska - 42 de luni, 42% discount 


Bistro Matrioska

Condamnarea lui Liviu Dragnea la 3 ani si 6 luni de inchisoare a reprezentat un moment numai bun pentru Bistro Matrioska de a lansa o campanie de Real Time Marketing. Mesajul acestora a fost distribuit de mai bine de o mie de ori in primele ore de la afisare. 

5. Pepsi - Noua aroma 


Pepsi

Ziua de 1 aprilie este una dintre cele mai interesante zile din an atunci cand vine vorba despre campanii de Real Time Marketing. Pepsi nu a ratat ocazia si a postat o imagine prin care a reusit sa pacaleasca un numar mare de oameni in legatura cu o noua bautura Pepsi - “Taste it. Love it. Noul Pepsi cu aroma de corcoduse! Enjoy!” 

6. Coca-Cola - Sarbatorile (re)vin 


Coca-Cola - Sarbatorile revin

Desi trecuse de mijlocul lunii martie, Romania a fost luata prin surprindere in primavara trecuta de ninsori viscolite. Coca-Cola a profitat de aceasta situatie si a relansat deja celebrul spot specific sarbatorilor de iarna cu un nou mesaj: “Voi ati cerut asta. Din cate se pare … si vremea. Sarbatorile revin!”. 

7. Oreo - You can still dunk in the dark 


Oreo - Super Bowl

Campania din 2013 a celor de la Oreo este una dintre cele mai cunoscute campanii de Real Time Marketing din toate timpurile. Tweet-ul a fost postat in timpul unei pene de curent care a intrerupt Super Bowl, imaginea fiind redistribuita de peste 16.000 de ori. 

8. Snickers - More satisfying than italian 


Snickers

In timpul Cupei Mondiale din Brazilia, Luis Suarez s-a facut remarcat dupa ce l-a muscat de umar pe Giorgio Chiellini intr-un meci disputat intre Uruguay si Italia. Snickers a reactionat rapid si a postat un mesaj pentru sud-american: “Luis, data viitoare cand vrei sa musti din ceva, musca dintr-un Snickers: mai satisfacator decat un italian”. 

9. Barilla - Bentornati a casa


Barilla

Acelasi caz al lui Luis Suarez a facut obiectul unei campanii si a celor de la Barilla, unul dintre cei mai mari producatori de paste fainoase din lume. Acestia au publicat o fotografie care infatisa 11 penne, cu titul “Bine ati revenit acasa”. Dintre cele 11 penne, una prezenta o muscatura. 

10. Gatorade vs. Powerade 


Gatorade vs Powerade

Desi vorbim despre un atac direct intre doua dintre cele mai importante companii producatoare de bauturi energizante, mesajul celor de la Gatorade catre Powerade este privit drept unul dintre cele mai cunoscute cazuri de Real Time Marketing din ultimii zece ani. Din cauza crampelor avute de LeBron James intr-un meci important impotriva celor de la Spurs, fanii acestuia au lansat un val de acuzatii la adresa Gatorade. Raspunsul a fost insa pe masura, starul american avand un alt sponsor: “Persoana care avea crampe nu era clientul nostru, ci al altei firme. Il asteptam pe tusa, dar el prefera sa bea altceva”.


Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016