Daca este sa ne luam dupa definitia Real Time Marketing-ului, acest concept se refera la capacitatea brand-urilor de a profita si de a reactiona instant in anumite momente cheie in care atentia publicului atinge cote inalte referitor la un anume subiect. Pentru a intelege cat mai bine ce inseamna acest RTM pentru o companie, va prezentam in randurile urmatoare cele mai bune campanii de Real Time Marketing din ultimii ani.
Lugera & Makler, cea mai importanta companie de recrutari din tara noastra, a oferit in urma cu cateva zile un exemplu real de ceea ce inseamna Real Time Marketing. Facand referire la deja celebrul caz al chirurgului italian fals care a operat fara drept la mai multe spitale din Bucuresti, cei de la Lugera au postat saptamana trecuta un mesaj care s-a viralizat instant - “Ca sa nu angajati chirurgi cu 8 clase, apelati la profesionisti!”
“Traiasca Capra Vecinului” este probabil cea mai cunoscuta campanie de Real Time Marketing in Romania in 2018. Doua dintre cele mai importante brand-uri care activeaza in tara noastra s-au aliat in vederea unei campanii care s-a viralizat instant.
Cu doar o saptamana inainte de referendumul pentru familia traditionala din toamna anului trecut, Coca-Cola a publicat o imagine care a fost share-uita de mii de ori in doar cateva ore. Prezentand trei perechi de sticle, cu diverse orientari, alaturi de mesajul “#samefeeling”, Coca-Cola a reusit sa castige o parte importanta a internautilor de partea sa!
Condamnarea lui Liviu Dragnea la 3 ani si 6 luni de inchisoare a reprezentat un moment numai bun pentru Bistro Matrioska de a lansa o campanie de Real Time Marketing. Mesajul acestora a fost distribuit de mai bine de o mie de ori in primele ore de la afisare.
Ziua de 1 aprilie este una dintre cele mai interesante zile din an atunci cand vine vorba despre campanii de Real Time Marketing. Pepsi nu a ratat ocazia si a postat o imagine prin care a reusit sa pacaleasca un numar mare de oameni in legatura cu o noua bautura Pepsi - “Taste it. Love it. Noul Pepsi cu aroma de corcoduse! Enjoy!”
Desi trecuse de mijlocul lunii martie, Romania a fost luata prin surprindere in primavara trecuta de ninsori viscolite. Coca-Cola a profitat de aceasta situatie si a relansat deja celebrul spot specific sarbatorilor de iarna cu un nou mesaj: “Voi ati cerut asta. Din cate se pare … si vremea. Sarbatorile revin!”.
Campania din 2013 a celor de la Oreo este una dintre cele mai cunoscute campanii de Real Time Marketing din toate timpurile. Tweet-ul a fost postat in timpul unei pene de curent care a intrerupt Super Bowl, imaginea fiind redistribuita de peste 16.000 de ori.
In timpul Cupei Mondiale din Brazilia, Luis Suarez s-a facut remarcat dupa ce l-a muscat de umar pe Giorgio Chiellini intr-un meci disputat intre Uruguay si Italia. Snickers a reactionat rapid si a postat un mesaj pentru sud-american: “Luis, data viitoare cand vrei sa musti din ceva, musca dintr-un Snickers: mai satisfacator decat un italian”.
Acelasi caz al lui Luis Suarez a facut obiectul unei campanii si a celor de la Barilla, unul dintre cei mai mari producatori de paste fainoase din lume. Acestia au publicat o fotografie care infatisa 11 penne, cu titul “Bine ati revenit acasa”. Dintre cele 11 penne, una prezenta o muscatura.
Desi vorbim despre un atac direct intre doua dintre cele mai importante companii producatoare de bauturi energizante, mesajul celor de la Gatorade catre Powerade este privit drept unul dintre cele mai cunoscute cazuri de Real Time Marketing din ultimii zece ani. Din cauza crampelor avute de LeBron James intr-un meci important impotriva celor de la Spurs, fanii acestuia au lansat un val de acuzatii la adresa Gatorade. Raspunsul a fost insa pe masura, starul american avand un alt sponsor: “Persoana care avea crampe nu era clientul nostru, ci al altei firme. Il asteptam pe tusa, dar el prefera sa bea altceva”.
Ultimele NOUTATI
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025
ANAF verifica romanii care lucreaza in IT! S-a descoperit ca unii se folosesc de PFA-uri si anumite coduri CAEN ca sa plateasca taxe mai mici!
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Ghidul alegatorului pentru Alegerile Prezidentiale 2025: ce trebuie sa stii
Testamentul in Romania: ce este, cine il poate face si ce contine
Te-ar putea interesa si