Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Codul bunelor maniere in business: Pantofii potriviti in mediul profesional


Codul bunelor maniere in business: Pantofii potriviti in mediul profesional
de la 11 Mar. 2019 Exclusiv
Codul bunelor maniere in business: Pantofii potriviti in mediul profesional
Tags: codul bunelor maniere in businessbirouofficepantofidesignafacerieticheta

Pantofii sunt foarte importanti in completarea imaginii noastre, mai ales cand trebuie sa ne imbracam pentru a merge la serviciu. Specialistii in eticheta recomanda incaltaminte confortabila, confectionata din materiale de calitate si cu un design adecvat cerintelor companiei.


"Suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine", asa suna o celebra zicala, care ar trebui aplicata mai ales atunci cand vrem sa ne achizitionam noi pantofi. E de preferat sa investim o suma mai consistenta intr-o pereche de pantofi de calitate, de care ne vom bucura mai mult timp, decat sa cumparam pantofi care se deterioreaza repede si necesita alte cheltuieli.

Cand alegem pantofii pentru serviciu, trebuie sa avem grija la calitatea materialului, mai ales daca in fisa postului nostru e specificata interactiunea cu parteneri, clienti, colaboratori ai societatii unde lucram. Practic, vom reprezenta firma si nu putem sa aparem cu pantofii cojiti sau rupti. Pielea naturata este alegerea ideala, rezista foarte bine in timp si arata impecabil, dupa o simpla lustruire.

Totodata, si designul pantofului este foarte important. Nu putem aparea la birou cu pantifi extravaganti, mult prea inalti, cu aplicatii si insertii care sa atraga toate privirile, evident, daca jobul nostru nu este in industria modei si ne permite astfel de epatari.

Tocul pantofului femeilor la birou nu trebuie sa depaseasca 12 cm


Cand ne alegem incaltamintea pentru serviciu, trebuie sa acordam importanta si inaltimii tocului. Astfel, doamnele pot purta tocuri de maximum 12 centimetri la serviciu. Tocuri mai inalte de 12 centimetri nu sunt indicate a fi purtate ziua.

Pentru doamne, primavara si vara, pantofii stiletto, sandalele si balerinii sunt optiunea cea mai eleganta si confortabila, iar toamna si iarna, cizmele pana la genunchi, ghetele cu toc de maximum 12 cm, asa cum am stabilit la sandale si la pantofii stiletto.

Domnii pot opta pentru pantofi clasici, cu siret si varf usor alungit, din piele naturala, in culori usor de asorat, precum maro inchis, bej, negru. De asemenea, domnii pot alege si mocasini, sau ghete, pe timpul iernii. Important este ca incaltamintea sa nu aiba culori extravagante, mesaje inscriptionate sau alte aplicatii. Cheia este simplitatea.

Pantofii decupati nu se poarta la locul de munca


Eticheta recomanda ca pantofii purtati la locul de munca sa fie nedecupati si sa fie in perfecta stare.

Sandalele si pantofii care au varful decupat nu sunt potriviti pentru vestimentatia formala. Pastrati in sertarul biroului o crema de pantofi si un burete pentru luciu. Unele companii impun culoarea neagra sau bleumarin pentru incaltamintea la serviciu – respectati cerintele. 

Putem purta pantofi sport la birou?

 
De asemenea, si pantoful sport este o optiune care poate fi luata in calcul, atat la femei, cat si la barbati. Alegerea potrivita a unui astfel de pantof implica totusi putina inspiratie, fiindca nu putem purta ceva demn de sala de fitness, pantoful trebuie sa aiba deci usoare accente sport, sa se indrepte mai degraba spre zona de casual.

Reguli generale in alegerea pantofilor potriviti pentru birou


Atunci cand isi aleg pantofii, barbatii trebuie sa aiba grija la soseta pe care o poarta si la culoarea pantalonului. Acestia vor purta soseta de culoare inchisa (gri cenusiu, negru, maro) daca pantoful si pantalonul au culoare inchisa. 

Totodata, dresul femeilor nu trebuie sa aiba dublura la degete si calcaie, daca opteaza pentru sandale decupate, pe care, totusi, eticheta nu le recomanda la serviciu, dupa cum am spus mai devreme. Insa, daca purtarea lor se impune, iar compania nu are reguli stricte in privinta pantofilor angajatilor, e important sa fim atente sa avem un dres fara aceste dubluri.

Evident, pantofii noi sau mai putin noi, trebuie sa fie mereu curati, sa evitam sa avem urme de noroi si mizerie atat pe corpul pantofului, cat si pe talpa, chiar daca afara conditiile meteo sunt nefavorabile. Trebuie sa avem mereu in poseta sau undeva la indemana (in cazul domnilor poate fi diplomat) un servetel sau o laveta speciala pentru indepartat mizeria de pe pantofi.

In concluzie, alegerea pantofilor ideali pentru birou trebuie sa tina cont de trei reguli simple, valabile atat pentru femei, cat si pentru barbati: calitate, confort si design clasic, simplu.

Citeste si: Codul bunelor maniere in business: Gesturi care iti afecteaza imaginea la o intalnire de afaceri

Sursa foto: pexels.com


Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 5 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016