Cum sa iesi in evidenta la serviciu
atitudine pozitivaacceptarea provocarilorabilitati de comunicare
Pentru a te face remarcat la locul de munca trebuie sa fii inteligent si perseverent, nu doar sa investesti timp si cunostinte.
Indiferent daca sunt sau nu pe placul tau, cunostintele dobandite pe parcursul anilor de studii nu te vor ajuta sa excelezi la locul de munca.
Iata ce trebuie sa faci pentru a deveni remarcat de sefii tai:
1. Comunica cu cei din jur
Atunci cand iti gasesti un loc nou de munca va trebui sa iti dezvolti abilitatile de comunicare cu cei din jur si sa devii o persoana placuta de toata lumea, care reuseste sa castige increderea colegilor/sefilor in doar 10 minute. In afara de asta, trebuie sa ai in fiecare zi o tinuta impecabila si sa adopti un stil elegant si impunator.
2. Fa-ti prieteni noi
Trebuie neaparat sa fii deschis, uneori chiar vulnerabil, sa faci sacrificii pentru binele altcuiva, sa-ti ajuti colegii de munca, sa oferi sfaturi, sa iti pierzi timpul tau pretios pentru a discuta cu cei implicati in dezvoltarea unui proiect si pentru a vorbi cu fiecare dintre colegii tai de munca sau chiar cu superiorii. Asadar, nu rata nicio pauza de cafea, pentru ca acolo se leaga multe relatii!
3. Demonstreaza ca esti o persoana binevoitoare
Atunci cand ai un nou loc de munca trebuie sa arati ca esti o persoana binevoitoare, careia ii pasa cu adevarat de ceilalti. Intreaba-ti colegii cum se descurca cu sarcinile pe care le au de realizat, aminteste-ti de zilele lor de nastere si retine alte detalii personale ale acestora. Fii cu adevarat interesat de cei din jur, fara sa devii enervant sau nepoliticos.
4. Adopta o atitudine pozitiva
Chiar daca nu vei putea intotdeauna sa aprobi totul, trebuie sa fii deschis la noi provocari, sa accepti si alte puncte de vedere si sa ai o atitudine general pozitiva, fara a-ti pierde realismul. Nu respinge nicio idee fara sa ceri mai multe detalii despre ea.
Sursa foto: www.sxc.hu