Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dezlegare de la Consiliul Concurentei: companiile pot adopta unele masuri justificate de prevenirea raspandirii coronavirusului


Dezlegare de la Consiliul Concurentei: companiile pot adopta unele masuri justificate de prevenirea raspandirii coronavirusului
de Vlad Strunescu la 15 Mar. 2020
Dezlegare de la Consiliul Concurentei: companiile pot adopta unele masuri justificate de prevenirea raspandirii coronavirusului
Tags: masuri concurentaprogram magazineaprovizionare magazinecumparaturi coronavirus

In contextul actual, din punct de vedere al Legii concurentei, companiile pot adopta unele masuri ce pot fi justificate de prevenirea raspandirii coronavirusului, dar, in acelasi timp, acestea nu trebuie sa conduca la restrangeri grave ale concurentei.

Ca urmare, tinand cont de recomandarile Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta in vederea reducerii aglomerarii in spatii comerciale, companiile pot lua masuri pentru reducerea programului de functionare.
In acelasi timp, administratorii platformelor de comert pot impune masuri pentru limitarea cresterilor nejustificate ale preturilor pentru produsele si serviciile de baza.
 
Consiliul Concurentei urmareste foarte atent comportamentul companiilor si le atrage atentia sa nu se foloseasca de aceasta situatie de criza pentru: 
 
- a creste preturile fara o justificare obiectiva;
 
- a face schimb de informatii sensibile (preturile practicate, politica comerciala etc);
 
- a exclude concurenti de pe piata;
 
- a abuza de pozitia dominanta;
- a face intelegeri anticoncurentiale (in vederea eliminarii  comercializarii unui anumit produs/serviciu, fixare preturi, de impartire a clientilor si teritoriilor).

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016