GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor
de Manager.ro la 30 Sep. 2014
Urmareste-ne pe Google News
gfkbrand vivointeligenta relationala

GfK a anuntat, astazi, lansarea GfK Brand Vivo, un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala, o metoda validata si precisa de monitorizare a modului in care consumatorii experimenteaza, comunica si relationeaza cu marcile.

Aceasta ne arata cum experientele cu marcile construiesc relatii care influenteaza comportamentul viitor.
 
Noua abordare GfK se bazeaza pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu marcile. 
 
Astfel, clientii pot identifica si imbunatati relatiile pe care consumatorii le au cu marca lor, concentrandu-se pe tipurile de relatii care au relevanta pentru performanta viitoare a acesteia.
 
Solutia de cercetare exploreaza in profunzime tipurile de relatii si identifica acele oportunitati neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca in comportament de cumparare.
 
Potrivit lui Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, "acele experiente si conexiuni care ajuta la transformarea capitalului inca neexplorat in actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care sa ofere clientilor nostri oportunitatea sa creasca valoarea marcilor lor si, implicit, cota de piata a acestora". 
 
De asemenea, Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, a aratat ca "vedem in Brand Vivo un punct de cotitura in evolutia de la monitorizarile conventionale folosite in cercetarea de piata la o noua gandire. 
 
Aceasta reflecta modul in care marcile devin parte integranta a vietii de zi cu zi in contextul actual in care relatiile devin mai profunde in urma interactiunilor consumatorilor atat in lumea digitala cat si in cea fizica".

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x