GfK are o solutie de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor
gfkgfk echoservicii
Noul instrument, numit GfK Echo, permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor.
GfK Echo este o solutie agila de management al experientei de utilizare a clientilor. Potrivit GfK, solutia surprinde feedback-ul acestora in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiilor, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo unde este cazul.
Noul produs integreaza feedback-ul clientilor, datele referitoare la tranzactii si alte informatii relevante, pentru a oferi o perspectiva completa asupra nivelului de satisfactie al clientilor.
Rezultatele sunt transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispozitie modalitati de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendintelor, trimiterea notificarilor de avertizare si evidentierea rezultatelor de la nivel micro - agentie, magazin, sucursala pana la nivel macro - companie.
GfK are o experienta vasta in cercetarea experientelor pe care clientii le au in utilizarea serviciilor.
Astfel, pentru analizarea in profunzime a problemelor si solutiilor de imbunatatire identificate de GfK Echo, informatiile pot fi completate printr-un tip special de cercetare care presupune observarea comportamentului in utilizarea serviciilor (User Experience research).
GfK ajuta companiile sa-si optimizeze sau sa-si restructureze operatiunile si sa aduca schimbari esentiale in experienta generala de utilizare a serviciilor clientilor lor.