In decizia de cumparare, calitatea bate pretul
calitate produsecalitate serviciipreturi servicii
Studiul "Campionii in relatiile cu clientii in Romania", realizat de The KPI Institute in perioada 27 aprilie - 8 mai 2015, a relevat ca, in decizia de cumparare a romanilor, calitatea produselor sau a serviciilor depaseste ca importanta pretul acestora.
In schimb, romanilor nu prea le pasa de impactul pe care il are activitatea furnizorilor asupra mediului inconjurator, acest criteriu ocupand unul dintre ultimele locuri in ierarhia elementelor care conteaza in alegerea lor.
In acelasi timp, nationalitatea furnizorului este ultimul element pe care consumatorii romani il iau in calcul cand cumpara ceva, relateaza Agerpres.
Cand vine vorba despre evaluarea asistentei primite, este extrem de important ca firmele sa-si respecte promisiunile.
De asemenea, serviciile personalizate nu sunt considerate a influenta semnificativ satisfactia fata de interactiunea cu respectivul furnizor.
Dincolo de aceste aspecte generale, in cadrul studiului, aflat la prima editie, s-au identificat 26 de categorii in care serviciul cu clientii joaca un rol cheie, iar 353 de organizatii au fost nominalizate in cadrul acestor categorii.
S-au studiat 800 de variabile, iar esantionul validat a fost de 1.081 de persoane.