Un nou tip de cumparatori: Xtreme Shoppers

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un nou tip de cumparatori: Xtreme Shoppers Un nou tip de cumparatori: Xtreme Shoppers
de Manager.ro la 15 Sep. 2014
Urmareste-ne pe Google News
xtreme shoppersgfkfuture buy

Intr-un context economic instabil, dominat de tehnologie, o noua tipologie de cumparator apare, la nivel global: Xtreme Shoppers.

Studiul GfK FutureBuy in Romania remarca o crestere spectaculoasa a acestui segment, in 2014, inregistrandu-se cu 34% mai multi astfel de cumparatori decat in 2013. 
 
Romania depaseste media regiunii CEE in ceea ce priveste incidenta acestui segment, cea mai mare prezenta fiind inregistrata in China, Coreea, Japonia (APAC), urmata de SUA si America Latina.
 
Xtreme Shoppers se folosesc de orice resurse, tehnologii sau informatii au la dispozitie pentru a ajunge la cele mai bune oferte. 
 
De exemplu, inainte de a cumpara un produs, 67% dintre acestia folosesc internetul pentru a se informa despre acel produs, iar 38% merg sa vada produsul in magazin, dupa care il cumpara online sau de la alt retailer. 
 
Studiul GfK FutureBuy ofera o radiografie a acestui segment si a modului in care marcile pot construi relatii puternice cu ei pe tot parcursul procesului de cumparare.
 
Rolul pe care il joaca online-ul in procesul de cumparare este complex, un ajutor din ce in ce mai puternic - nu doar in randul Xtreme Shoppers, ci pentru toti utilizatorii de Internet. 
 
Xtreme Shoppers este un fenomen sustinut, printre altele, si de avansul smartphone-urilor si al tabletelor in randul populatiei, aproape 4 din 10 respondenti considerand telefonul mobil cel mai important instrument in procesul de cumparare. 
 
Cu toate acestea, experienta anterioara cu retailerul, cu magazinul, sau cu marca raman elemente dominante in procesul de cumparare. 
 
Informatiile despre produs si recomandarile vin in completarea experientei personale, ceea ce inseamna ca atentia brandurilor trebuie distribuita catre toate elementele relevante pentru consumator in acest proces. 
 
Presiunea pe livrarea unei experiente unitare la nivel de brand, indiferent de canal sau punct de interactiune este din ce in ce mai mare, "omnichannel shopping" fiind un fenomen in plina expansiune. 
 
Ancorele online-ului sunt mai degraba rationale, in timp ce offline-ul are o puternica incarcatura emotionala. 
 
In ambele medii, cumparatorii sunt din ce in ce mai siguri pe ei, simt ca detin controlul (72%), se simt independenti de influenta retailerilor sau a brandurilor (64%). 
 
De asemenea, a crescut reticenta fata de monitorizarea activitatii pe Internet, atat in culturile foarte deschise (printre care se afla si Romania), cat si in randul celor pun mai mult pret pe discretie si  confidentialitate.
 
Cercetarea GfK a fost desfasurata online, pe un esantion de 1.000 de respondenti din panelul online AskGfK. 
 
Studiul GfK FutureBuy este reprezentativ pentru populatia utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varste intre 15 si 45 de ani.

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x