ANAF a luat masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANAF a luat masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale
ANAF a luat masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale
de Vlad Strunescu la 13 Mar. 2020
anaf masuri coronavirusmasuri fisc coronavirusprogram anafmasuri fisc coronavirus

Conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) a dispus o serie de masuri, care sunt aplicate in scopul asigurarii securitatii si sanatatii personalului, dar si pentru protectia contribuabililor.

Institutia subliniaza ca, inca de la primele informatii cu privire la riscul de raspandire a infectiei cu COVID - 19, in fiecare unitate fiscala, au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reinnoite permanent.

Citeste si: De la telemunca, la telefiscalitate: ANAF le recomanda contribuabililor interactiunea la distanta cu unitatile fiscale

Masurile sunt necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii ANAF si a structurilor subordonate:

 
- au fost stabilite punctele cheie si activitatile care necesita un flux continuu, precum si numarul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajatilor ANAF, de exemplu la ghiseul unic, trezorerie, registratura, asistenta contribuabili, relatii cu publicul etc.;
 
- este limitat accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1,5 m intre persoane;
 
- sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sapun, prosoape hartie, masti de protectie, manusi de protectie si dezinfectanti pentru protectia acestora;
 
- in regim de urgenta sunt asigurate servicii de dezinsectie si dezinfectie a spatiilor in care isi desfasoara activitatea personalul ANAF;

- pentru personalul care utilizeaza mijloacele de transport public ora de incepere este stabilita in intervale orare decalate cu o ora/o ora si jumatate fata de programul normal, respectiv ora 8.00, ora.9.00 si ora 10.00, pentru perioada 12-31 martie 2020;

- se realizeaza permanent prelucrarea informatiilor si a masurilor de protectie pentru prevenirea infectarii cu COVID - 19, cu totii angajatii;

- toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare;
 
 - sunt stabilite activitatile si sunt identificati salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, respectiv 50% din totalul angajatilor ANAF;
 
- sunt identificati angajatii care au efectuat ore suplimentare si se acorda zilele de recuperare in vederea asigurarii posibilitatii rotirii personalului;
 
- toti angajatii ANAF completeaza o declaratie pe proprie raspundere, cu privire la riscul de contaminare la intrarea in toate sediile este afisat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF.
 
ANAF precizeaza ca au fost constituite, atat la nivel central, cat si la nivel regional, structuri pentru gestionarea masurilor destinate prevenirii raspandirii COVID - 19, care vor adopta noi masuri, in functie de evolutia situatiei.

Citeste si: Nu exista niciun motiv de ingrijorare legat de alimentarea cetatenilor cu electricitate si gaze

Institutia a precizat ca, pana pe 12 martie, nu sunt cazuri de infectare cu Covid-19 in randul angajatilor ANAF. 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Standardele de creditare s-au inasprit pentru imprumuturile catre intreprinderi si gospodarii
Financiar-Bancar

Standardele de creditare s-au inasprit pentru imprumuturile catre intreprinderi si gospodarii

Banca Centrala Europeana a publicat saptamana aceasta un sondaj care indica o inasprire a standardelor de credit pentru imprumuturile catre intreprinderi si gospodarii. De asemenea, sondajul indica...
today21 Ian. 2021
Recensamantul populatiei din 2021, amanat cu un an. Din 1 februarie incepe recensamantul de proba
Ultima ora

Recensamantul populatiei din 2021, amanat cu un an. Din 1 februarie incepe recensamantul de proba

 Recensamantul de proba si Recensamantul populatiei si locuintelor runda 2021 au fost decalate de la termenele stabilite anterior, conform unei decizii a Comisiei centrale pentru Recensamantul...
today21 Ian. 2021
7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

BCE transmite un impuls de optimism in piata, mentinand dobanzile la minime istorice
Financiar-Bancar

BCE transmite un impuls de optimism in piata, mentinand dobanzile la minime istorice

today21 Ian. 2021
Prima mea afacere - seria de live-uri pentru antreprenori de la SmartBill
Companii

Prima mea afacere - seria de live-uri pentru antreprenori de la SmartBill

today21 Ian. 2021
Coeficientul de infectare din Bucuresti scade la 2,69, desi numarul de cazuri a trecut de 114.000
Sanatate

Coeficientul de infectare din Bucuresti scade la 2,69, desi numarul de cazuri a trecut de 114.000

today21 Ian. 2021
Avantaje si dezavantaje ale unui laptop 2-in-1
Tehnologie

Avantaje si dezavantaje ale unui laptop 2-in-1

today21 Ian. 2021
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x