Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O noua campanie ANAF de informare, prin SPV, referitoare la utilizarea caselor de marcat electronice


O noua campanie ANAF de informare, prin SPV, referitoare la utilizarea caselor de marcat electronice
de la 12 Aug. 2019
O noua campanie ANAF de informare, prin SPV, referitoare la utilizarea caselor de marcat electronice
Tags: informare fiscinformare anafinformare spvinformare case marcat

Ministerul Finantelor Publice, prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala, desfasoara, in Spatiul Privat Virtual, o noua campanie de informare a contribuabililor, pentru stimularea acestora de a se dota cu case de marcat electronice si pentru indeplinirea voluntara a obligatiilor fiscale.


Prin SPV sunt transmise scrisori informative, catre patru categorii de contribuabili, in functie de situatia in care acestia se regasesc, conform evidentelor institutiei:
- celor care au declarat numarul aparatelor de marcat electronice fiscale utilizate prin Formularul 394 - Declaratie informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectiate pe teritoriul national de catre persoane inregistrate in scopuri de TVA, insa nu figureaza inscrisi in evidentele ANAF si cu Cererea de atribuire a numarului de ordine din registrul de evidenta a aparetelor de marcat fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a ANAF;
 
- celor care figureaza in evidentele ANAF inregistrati cu Cererea de atribuire a numarului de ordine din registrul de evidenta a aparetelor de marcat fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a ANAF insa aparatul/aparatele nu figureaza ca fiind instalat/e;
 
- celor care, potrivit prevederilor art.1, alin (1), din OUG nr. 28/1999, au obligatia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale definite la art. 3, alin (2) din aceeasi ordonanta, si care nu si-au indeplinit aceasta obligatie;
 
- celor care figureaza inscrisi in evidentele ANAF cu aparat/e de marcat electronice fiscale, insa nu si-au indeplinit obligatiile prevazute de legislatia in vigoare privind transmiterea datelor fiscale catre ANAF.
 
ANAF aminteste ca a inceput, de la incepand din 1 august, o ampla actiune de control in vederea combaterii evaziunii fiscale si pentru cresterea conformarii la declarare a obligatiilor fiscale la bugetul de stat.
 
Controalele vor conduce la identificarea in timp real a erorilor, care, daca sunt remediate in timp util, vor determina plata unor obligatii fiscale accesorii mai mici, in comparatie cu cele rezultate in urma unei inspectii fiscale generale. Contribuabilii vor avea posibilitatea de a-si corecta declaratiile si de a se conforma la plata obligatiilor, potrivit legii.
De asemenea, in cadrul actiunii, inspectorii antifrauda vor verifica inclusiv modul in care contribuabilii respecta obligatia legala privind dotarea si utilizarea noilor case de marcat cu jurnal electronic.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016