Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce birouri prefera romanii: "Hot desk" sau "open space"


Ce birouri prefera romanii: Hot desk sau open space
de Dinu Boboc la 15 Oct. 2013
Ce birouri prefera romanii: "Hot desk" sau "open space"
Tags: global city business park

Existenta luminii naturale, posibilitatile de parcare si proximitatea fata de mijloacele de transport in comun sunt unele dintre cele mai importante aspecte de care tin cont companiile atunci cand sunt in cautarea unui spatiu de birouri, potrivit unei analize recente realizata de Global City Business Park, unul dintre principalele proiecte de birouri din zona de Nord a Bucurestiului detinut de fondul de investitii Global Finance.


Potrivit reprezentantilor Global City Business Park, companiile cauta un spatiu de birouri usor de personalizat, ce poate fi adaptat nevoilor lor specifice de business, atat in ceea ce priveste locatia, cat si facilitatile puse la dispozitie.

De asemenea, un aspect deosebit de important in momentul alegerii unui spatiu de birouri este acordat si raportului calitate – pret oferit, dar si costurilor de mentenanta.

Printre cele mai importante aspecte care influenteaza alegerea unei spatiu de birouri, pe langa preferinta pentru anumite locatii, se numara si posibilitatea de compartimentare a spatiului in functie de nevoi, accesul la lumina naturala si accesul la mijloacele de transport in comun.

Facilitatile prezente in cadrul cladirii sunt si ele foarte importante, companiile dorindu-si sa vina in sprijinul angajatilor. Astfel, sucursalele bancare, farmaciile, magazinele si restaurantele aflate in cadrul complexurilor de birouri sau in imediata lor vecinatate reprezinta un avantaj.

In ceea ce priveşte design-ul birourilor, in ultimii ani, majoritatea companiilor, in special cele multinationale, au optat pentru cele de tip open space, acest lucru asigurandu-le o planificare mai eficienta a spatiului si, de asemenea, o comunicare mai buna intre departamente.

Mai mult, tot in randul multinaționalelor, a luat amploare si conceptul biroului de tip „hot desk”, sistem foarte flexibil care nu presupune un spatiu de lucru stabil pentru fiecare angajat in parte, acesta avand posibilitatea de a-si schimba biroul in functie de tipul de activitati pe care le desfasoara.

Foto: Global City Business Park.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016