Lavoarele cu design avangardist, in topul preferintelor romanilor
kumamobilierbucatarielavoare
Peste 40% din cifra de afaceri interna a Kuma se datoreaza clientilor finali, care investesc in propria locuinta, restul de 60% fiind atribuita sectorului comercial (cladiri de birouri, mall-uri, spitale, hoteluri, pensiuni, etc.).
Astfel, pe sectorul rezidential blaturile de bucatarie adaptate in functie de spatiul si forma dorite de client, lavoarele matrimoniale cu doua boluri turnate in acelasi blat, sau lavoarele cu un design deosebit se afla in topul celor mai apreciate produse.
“Cand vine vorba de amenajare, romanii investesc deopotriva in utilarea bailor, cat si a bucatariilor, quartz-urile in mix cu sticla sau cu perle sidefate in nuante de beige, maron si caramiziu, reprezentand una dintre cele mai atractive combinatii. De asemenea, blaturile de bucatarie din materiale naturale, dure, asa cum este piatra compozit, sunt si ele foarte cautate”, a incheiat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Daca vorbim de reducerile pe care le ofera Kuma prin conceptul Kuma All for You, clientii care doresc sa opteze pentru acest pachet au posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de lavoare, placi de dus si mobilier pentru baie, cu forme, culori si dimensiuni customizate pe spatiul fiecaruia.
Mai mult, optional, clientii care aleg pachetul Kuma All for You pot alege si un mobilier modular de bucatarie, marca Nordline.