Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand fac cumparaturi online, romanii pun livrarea gratuita pe primul loc


Cand fac cumparaturi online, romanii pun livrarea gratuita pe primul loc
de la 20 Mar. 2019
Cand fac cumparaturi online, romanii pun livrarea gratuita pe primul loc
Tags: cumparaturi onlinelivrare gratuitashopping onlineglobalwebindex

Conform studiului GlobalWebIndex, cel mai important factor care determina efectuarea unei cumparaturi online pentru romani este livrarea gratuita.


Studiul este cea mai ampla cercetare a consumatorilor digitali realizata la nivel global, care, pentru prima data, include date din Romania.

Citeste si: Romanii prefera tot mai mult vinurile seci si rosii pe care le cumpara din supermarketuri, mai degraba decat din magazine specializate

Pentri romani, optiunea de a primi produsele gratuit este mai atractiva decat reducerile sau cupoanele disponibile pentru un anumit produs.
 
Studiul arata ca 69% dintre romanii conectati la internet au cumparat cel putin un produs online iar 46% folosesc aplicatii pentru a face cumparaturi online.
 
Dintre cei care au facut cumparaturi pe internet, 53% au folosit un laptop sau un PC, 38% au folosit telefonul mobil si 6% tableta.
 
Mai putin de 4 din 10 romani folosesc aplicatiile serviciilor financiare sau bancare si doar 3 din 10 fac plati de pe telefonul mobil, acestia folosind mai ales PayPal si serviciile digitale ING.
 
In ce priveste produsele achizitionate pe internet, cele mai cumparate produse online pentru casa sunt din categoria mobila, 18% dintre cei intervievati spunand ca au achizitionat un astfel de produs.
 
Urmatoarele, in lista preferintelor consumatorilor, sunt frigiderele (6%), aspiratoarele (5%) si fiarele de calcat (4%).
 
Cea de-a 10-a editie a studiului GlobalWebIndex a intervievat peste 110.000 de persoane din mai mult de 40 de tari si, pentru prima data, include date si despre consumatorii digitali romani.
 
"Atat brandurile cat si agentiile au avut intotdeauna nevoie de insight-uri puternice din pietele locale iar acest lucru nu a fost usor de obtinut, de aceea suntem fericiti ca am putut sa-i sprijinim pe partenerii nostri de la Publicis Media sa descopere comportamentele si atitudinile complexe si unice ale consumatorilor digitali romani.
 
Studiul nostru, care se extinde in 45 de tari, face ca aceste insight-uri sa fie foarte usor accesibile ceea ce este o schimbare de paradigma", a declarat Jason Mander, Chief Research Officer, GlobalWebIndex.
 
"Suntem foarte fericiti ca am putut aduce in Romania aceasta complexa sursa de know-how (de la comportamentul si activitatile online ale consumatorilor romani, pana la impactul lor asupra anumitor industrii) si ca putem, cu ajutorul ei, sa dezvoltam insight-uri de comunicare si de business extrem de valoroase pentru clientii nostri", a declarat Rodica Mihalache, Head of Consumer and Business Insights, Starcom Romania.
 
Citeste si: Cum sa fii "invizibil" pe WhatsApp

"Suntem foarte entuziasmati ca am putut aduce in Romania GlobalWebIndex, care ne ofera posibilitatea de a explora date intr-un mod mai complet si de a folosi noi tehnologii pentru a livra insight-uri si solutii de impact care sa genereze ROI si crestere profitabila pentru clientii nostri” a completat Raluca Zancu, Media Research Director, Zenith Romania.

Foto: pexels.com

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016