Cum a investit Samsung 10 milioane de dolari intr-o campanie publicitara pe Facebook
retea de socializarefacebookpublicitate samsunggalaxy s 3iphone 5
Agentii de publicitate sunt cu ochii in patru pentru a vedea daca anunturile lor de pe Facebook se incadreaza in buget.
Si iata ca Samsung a cheltuit 10 milioane de dolari in doar trei saptamani, in timpul lansarii iPhone 5, pentru aparitia in presa a Galaxy S III. Iar investitia nu a ramas fara ecou, compania avand vanzari de 129 milioane de dolari datorita retelei de socializare.
"Nu a fost vorba despre o lansare de trei saptamani. Ei s-au gandit la acest aspect, au construit o baza de date a fanilor, au avut un target bine definit, concentrandu-se pe persoanele care detin smartphone-uri", spune Carolyn Everson.
Intr-un moment in care oamenii au vorbit despre iPhone 5, Samsung a furat o parte din lumina reflectoarelor si a initiat o conversatie. De altfel, compania a ales in mod intentionat Facebook.
"Cel mai mare mit despre Facebook este ca anunturile raman fara ecou. Nu m-am simtit vreodata mai increzator cu privire la datele functionarii retelei de socializare", conchide Everson.