Cum arata noul logo al Yahoo
yahooceomarissa mayerlogoblondagoogle
CEO-ul Marissa Mayer si-a pus amprenta asupra logo-ului Yahoo, care reflecta, in mare parte, noua imagine a brandului, sub conducerea blondei recrutate de la Google.
Yahoo a prezentat noul sau logo, care survine ca o continuare a strategiei sale de reimprospatare.
Vestea cea mare? Semnul exclamarii ramane pe pozitii si a primit un tratament estetic discret. Uneori, acesta este animat. Yahoo si-a pastrat si culoarea specifica, violetul.
“Marissa a fost un colaborator cu pasiune si a avut un rol important in procesul de tranzitie la noul logo”, spune Kathy Savitt, directorul de marketing al Yahoo.
Mayer a povestit intregul proces de creatie a noului logo intr-o postare pe Tumblr (site-ul achizitionat recent de Yahoo), denumita “Geeking Out on the Logo”.
“La inceputul unui weekend din aceasta vara, mi-am suflecat manecile si m-am alaturat echipei de design care s-a ocupat de logo, formata din Bob Stohrer, Marc DeBartolomeis, Russ Khaydarov si stagiarul nostru, Max Ma. Am realizat acest logo tinand cont de toate detaliile. Am vrut un logo care sa reflecte imaginea Yahoo – simplu si in acelasi timp, sofisticat. Modern si proaspat, legat de istoria noastra. Am vrut sa aiba o latura umana, personala. Suntem mandri de noul logo Yahoo”.
Dupa realizarea schemei “matematice”, s-a trecut la subtilizarea semnului exclamarii, care a fost inclinat cu 9 grade, pentru a reda o imagine dinamica.
Reimprospatarea logo-ului Yahoo face parte dintr-o serie intreaga de asemenea modificari, aplicate asupra unor programe si servicii detinute de Yahoo: Flickr, Weather, Sports, Mail, News si Search. De asemenea, de cand a venit la carma Yahoo, Mayer a cumparat peste 20 de companii.
Usor, usor, Yahoo si-a revenit si astazi poate rivaliza din nou cu Google si Facebook, dupa un moment de cumpana. Mayer a fost “o avocata” a strategiei de schimbare de la Yahoo, care a fost nevoit sa isi imbunatateasca serviciile oferite utilizatorilor. Luna trecuta, CEO-ul Mayer a luat laurii acasa, dupa ce Yahoo a devenit cel mai accesat site din SUA, depasind Google-ul.
Ramane de vazut insa cu poate revigora Mayer latura publicitara a Yahoo, pentru a reda crestere companiei. Astfel, noul logo aduce de la sine o noua speranta, privind un viitor mai bun pentru Yahoo.